Prejšnji teden so do nas stopili ponudniki pohištva, oken in vrat. Potrebovali so izdelavo nove spletne trgovine, v kateri bojo tudi nova PVC vrata različnih modelov in barv. Ker je povpraševanja po teh vedno večje, so želeli, da so PVC vrata postavljena na prvo stran spletne trgovine. Po emailu so nam poslali opise vrat in njihove cene. Najeli so tudi profesionalnega fotografa, da fotografira PVC vrata in tako izpostavi vse njihove estetske lastnosti.
Medtem ko smo čakali na material je ekipa začela z izdelovanjem strukturo spletne trgovine. Ponudniki so že imeli obstoječo spletno stran, zato smo se lahko orientirali po njej. Čez nekaj dni smo se ponovno dobili, da bi šli skozi strukturo in kje v trgovini bodo PVC vrata umeščena. Fotograf je pravkar poslal še njegov material, tako da smo ga skupaj pregledali in izbrali najboljše fotografije.
Razvrstili smo PVC vrata po ceni, od najcenejših do najdražjih. Pod vsako fotografijo so bile napisane lastnosti vrat, in sicer:
- Debelina
- Material
- Dimenzije
- Barva
Ko smo uredili vstopno stran, smo se lotili tudi ostalih strani. Dodali smo še podstran za pohištvo in okna. Ker smo želeli, da so ponudniki zadovoljni, smo jim povedali, da potrebujemo nekaj časa. Vsak naš projekt želimo le najbolše, da to dosežemo pa potrebujemo čas. Stran za PVC vrata je bila za njih najbolj pomembna, zato smo njej posvetili še dodatno pozornost.
Čez nekaj tednov smo jih poklicali in povabili na ogled nove spletne trgovine. Na vsaki strani smo se ustavili in jih prosili za opombe in morebitne spremembe. Naročnik je bil zelo zadovoljen s tem kako smo izpostavili vse izdelke. Stran je bila tudi optimizirana in omogočila je enostaven nakup. Ustavili smo se na prvi strani kjer so bila PVC vrata in jim povedali, da bodo sedaj bolj izstopala od konkurence.