Pogovarjala sem se s prijateljem, ki je lastnik manjše trgovine. Ukvarja se s prodajo hrane in pripomočkov za male živali. Povedal mi je, da je zadnji mesec prodaja nekako upadla. Predlagala sem mu, naj objavi oglas v lokalnem časopisu in radijski postaji. Strinjal se je in jih že naslednji dan kontaktiral. Predlagali so mu, naj objavi oglas in naj na rezultate oglasa počaka kašen teden ali dva. Skupaj sva sestavila oglas, ki je vseboval:
- Ime trgovine
- Ponudbo
- Kontakt
- Trenutne akcije
Predlagala sem, da se v časopis doda še fotografija trgovine in prijatelja, kar se mi je zdelo, da bi pripomoglo k povečani gledanosti oglasa. Za radio pa sem omenila, da ko objavi oglas, naj doda še kakšno simpatično in veselo pesem. Po približno tednu dni, sem ga vprašala, ali se je prodaja povečala. Rekel je, da se je! Zelo sem bila vesela za njega, on pa se mi zahvalil za pomoč in vprašal ali bi mu naslednjič, ko objavi oglas pomagala tudi pri promociji trgovine. Privolila sem in pomislila, da bi lahko tudi drugim podjetjem pomagala.
Kontaktirala sem nekaj manjših podjetij ter jih vprašala ali bi potrebovali pomoč. Nekateri so me povabili na sestanek in predstavila sem jim svoj oglaševalski plan. Omenila sem jim, da se lahko objavi oglas tudi na družabnih omrežjih. Pomagala bi jim pri pisanju vsebine, iskanju primernih fotografij in kontaktiranju urednikov. Z navdušenjem so sprejeli moj predlog in tako sem pričela z delom.
Najprej sem imela samo nekaj strank. Ko sem pri drugi čakala, da se za njih objavi oglas, so me že klicali številni drugi. V letu dni sem tako odprla čisto svojo oglaševalsko agencijo. Nikoli nisem pomislila, da me lahko pomoč pri objavi oglasa za prijatelja pripelje do nove kariere.