Se oglasi prikazujejo napačnim ljudem?

Se oglasi prikazujejo napačnim ljudem?

V zadnjem času dobivamo vedno več vprašanj o izbiri prave ciljne skupine za prikazovanje oglasov na spletu. Glavna prednost digitalnega oglaševanja, poleg tega, da je vse merljivo, je zagotovo določanje natančne ciljne skupine. Na najbolj aktualnih platformah (Facebook, Google AdWords, Instagram, ipd.) imamo možnost, da z oglasi dosežemo ljudi, po demografiji, geografiji, obnašanju, interesih in vedenju po spletnih strani. Naše vprašanje za vas je: “Ali se oglasi prikazujejo napačnim ljudem?”

Določanje vaše ciljne skupine: kdo so vaši kupci in kakšni bodo vaši novi kupci, kako komunicirate z vašimi obstoječimi kupci, iz kje prihajajo, koliko so stari, kdaj so prisotni na spletu, katere platforme uporabljajo, iz katerih naprav se prijavljajo v družabna omrežja, s katerimi napravami uporabljajo brskalnik, ali so vešči mobilnega nakupovanja, katera plačilna sredstva uporabljajo, ipd.

Odgovor na zastavljeno vprašanje se skriva v vidiku pristopa do novih in obstoječih strank. Poglejmo si stvar malo bolj natančno…

Ali se oglasi prikazujejo napačnim ljudem

Kako ugotoviti ali se oglasi prikazujejo napačnim ljudem?

Nujen korak, ki ga morate naredite, je vpogled v vaš oglaševalski račun in pregled vaših nastavitev ciljanja oglasnih skupin. Morda so vas o napačnem ciljanju uporabnikov opozorili drugi ali vrtoglave cene na prodajo/pridobljen kontakt. Opozorilni znaki v statistiki znotraj vašega oglaševalskega računa so: visoki stroški na klik, nizki CTR (razmerje med število klikov in prikazov), nizke ocene relevantnosti in visoki stroški konverzij/leadov. Najpogostejši praktični primeri so predvsem pri določanju demografije. Postavite se v situacijo, ko ste samski moški, star 24 let, živite v študentskem domu, nimate partnerke in vaš glavni interes je izobraževanje ter iskanje zaposlitve v tujini. Ko se vpišete na Facebook, se vam med novicami prikaže oglas za “čudovite poletne ženske obleke”, prva stvar na katero pomislite je: “Se oglasi prikazujejo napačnim ljudem? Da!”

Drugi primer je starejša gospa (v srednjih 60ih letih), ki živi samo v stanovanju. Prikaže se ji oglas za “nepozabni maturantski izlet v Gričji”, se vam zdi to pravo ciljanje za prikaz oglasov na spletu, ki bi lahko prinesli konverzije? To sta dva, na prvi vtis smešna primera, vendar se v praksi pogosto pokaže, da je največ napak ravno zaradi določanja spola in starosti. Naše sporočilo ni, da se ženskih dodatkov ne more prodajati moškim in obratno, ali da gospa nikoli ne bi izpolnila prijavnico za svojega vnuka, vendar želimo, da začnete razmišljati o primarni ciljni skupini, ki jo iščete z pri novih obiskovalcih in pristope za ponovno trženje (obstoječe stranke, obiskovalci).

Naš nasvet za vas je, da greste že danes pregledati vaše ciljne skupine in preverite ustreznost določanja teh podatkov.

Se oglasi prikazujejo napačnim ljudem? Zamenjajte ciljno skupino

 

Uporabite družabna omrežja

V zadnjih letih je velik porast družabnih omrežjih, v Sloveniji med glavnimi veljajo Facebook, Instagram in Twitter. Močnega porasta uporabnikov sta deležna Snapchat in Pinterest, ki sta v tujini že med glavnimi, pri nas se načrtuje njuna prevlada proti koncu tega leta in začetku leta 2016. Zakaj je to pomembno vedeti pri obravnavi tematiki, če se oglasi prikazujejo napačnim ljudem? Odgovor je zelo enostaven, to so platforme, ki nam omogočajo detajlno ciljanje uporabnikov z oglasi, na podlagi informacij, ki jih družabna omrežja zbirajo.

Naš partner prodaja navijaško opremo, glede na spremljanje novic na spletnih straneh, všečkanih/spremljanih strani in pogovorov s prijatelji, lahko natančno določimo kateri je tisti pravi klub za potencialno stranko. Te informacije zato vključimo v oglasno skupino kot interese in lahko z istim vložkom v oglaševanje dosežemo veliko boljše rezultate, kot če bi določili samo ciljno skupino moški med 16 in 44 let. Podobno korist imamo pri oglaševanju turističnih ponudb za 2 osebi. Ciljna skupina partnerja so mladi med 18 in 32 let, ki si v razmerju in si želijo potovanja po Karibih. Omrežje nam ponuja odlično rešitev za to ciljno skupino, določimo lahko namreč, da se bodo oglasi prikazovali samo tistim, ki so v razmerju, zaročeni ali poročeni. Za boljšo sliko rezultatov lahko še ločimo oglasne skupine in jih primerjamo glede na strošek na rezervacijo.

Naš nasvet je, da pregledate vse možnosti, ki so vam ponujene in razmislite katera bo najbolj delovala za vas, oziroma, če te funkcije že uporabljate, razmislite s katero bi najbolje zadeli nove stranke/kupce.

Poiščite prave ljudi na družabnih omrežjih

Če vam je bil ta zapis všeč, vam priporočamo, da si preberete še:

Jure, AdStar