SIPABOARDS

Povečanje prepoznavnosti in prodaje na globalni ravni. Testiranje različnih držav in iskanje optimalne ciljne skupine

sipaboards

Projekt SipaBoards se je aprila leta 2015 prvič predstavil na platformi Kickstarter in takoj zatem zagnal spletno prodajo po vsem svetu. Svetu so predstavili novost in sicer pametno samo-napihljivo SUP desko na električni pogon.

Ob vsaki novi stvari se pojavi dilema, kako na najboljši in najbolj ugoden način na spletu poiskati kupce. V nadaljevanju vam bomo predstavili pristop, ki smo ga uporabili pri iskanju lokacij, starostne skupine in interesov. Projekta smo se lotili z jasnim ciljem: s pomočjo digitalnega oglaševanja povečati prepoznavnost in spletno prodajo po vsem svetu.

OBDOBJE

2015-2016

TRŽIŠČA

51 držav po svetu

CILJ

Prepoznavnost, prodaja in remarketing

Kako smo se lotili projekta?

Preden smo se lotili oglaševalske akcije na Kickstarterju smo naredili 14 dnevni test pred kampanjo, v katerem smo testirali 51 različnih držav in 37 različnih interesov. S pomočjo 257 različnih oglasov in aplikacije za spremljanje odzivov na interese, smo lahko natančno določili glavne ciljne skupine: lokacija, starost, interesi in obnašanje na spletu. V tem času smo že nabrali remarketing bazo obiskovalcev spletne strani, na katere smo lahko ciljali oglase, ko je bila kampanja aktivna. S tem smo prihranili 14 ali več dni kampanje.

S pomočjo statističnih podatkov, ki smo jih dobili preko oglaševalskega računa in ciljev, ki smo jih nastavili v Google Analytics-u, smo spoznali obnašanje in gibanje po spletni trgovini, ko je bila kampanja zaključena. Na podlagi baze, ki smo jo pridobili tekom oglaševalske kampanje, smo kreirali nove ciljne skupine po lokacijah, ki so najbolje konvertirale in uporabili funkcijo, ki poišče nove potencialne stranke, na podlagi obstoječih kupcev.

sipaboards drive

Naše rešitve

Kampanje za iskanje novih potencialnih strank

Z natančno analizo interesov, obnašanja in starostnih skupin, smo naš veliki bazen potencialni strank zmanjšali kar za dvanajstkrat. Zakaj? Zaradi velikega števila lokacij, so velikosti baze za Facebook, Instagram in Google AdWords oglase, bi potrebovali vrtoglave zneske za doseg optimalnih rezultatov. Bolj natančno ciljanje in kombiniranje interesov ter obnašanja, so nam omogočili, da smo dosegli bolj kvalitetne ljudi, z nižjim proračunom in večjo verjetnost za nakup.

Predstavili smo inovacijo na tem področju, zato smo naredili preizkus triindvajsetih različnih besedil in sedemintrideset različnih slik, da smo dobili natančno sliko kaj so glavne prednosti, ki pritegnejo nove obiskovalce, ki bodo s pravilno komunikacijo postali novi kupci.

sipaboards oglasi

Kako prepričati ljudi za nakup, ki so že bili na strani

Začetni korak je bil kreiranje skupin obiskovalcev, ki so že prišli na spletno trgovino. Ker gre za produkte višjega cenovnega razreda, je posledično čas odločanja nekoliko daljši. Zato smo ustvarili ločene skupine za tiste, ki so obiskali posamezne podstrani, tiste, ki so si že ogledovali produkte v spletni trgovini in tiste, ki so bili tik pred zaključkom nakupa v košarici, vendar so na tem koraku zapustili trgovino.

Drugi korak je bila predstavitev zgodbe: prilagajanje besedil, slik in video vsebin za uspešno komunikacijo. Zelo dober odziv smo dobili s pomočjo video oglasov, saj smo lahko v petindvajsetih sekundah predstavili vse glavne značilnosti inovacije in jim predstavili koristi uporabe. Za boljšo učinkovitost, smo kampanje ločili po državah, časovnem obdobju in obnašanju na spletni trgovini.

Ključni korak je bila optimizacija oglasov in strukturiranje kampanje. Spremljanje rezultatov in prilagajanje ciljne skupine ter postavitve oglasov, so bili ključni za doseganje optimalnih rezultatov oglaševalske kampanje. Na podlagi spremljanja prodaj v spletni trgovini, smo proračun razporejali na kanale in oglasne skupine, ki so prinašale največ konverzij. Z natančnim opazovanjem obnašanja obiskovalcev iz plačljivih oglasov, smo lahko ustvarili prilagojene kampanje in jih napotili k naslednjemu koraku, nakupu.

2015 ZBRANIH: $344,638

Prva Kickstarter kampanja

2016 ZBRANIH: $284,921

Druga Kickstarter kampanja in Indigogo

POŠILJANJE V 37 DRŽAV

Prodali preko spletne trgovine

SipaBoards

Kaj lahko naredimo za vas?

Sporočite nam vaše želje in skupaj bomo ugotovili kako vam lahko pomagamo

S pomočjo podjetja AdStar smo začeli učinkovito porabljati sredstva za internetno oglaševanje, navdušila nas je njihova zagnanost, hitra odzivnost, novi pristopi in fokus na rezultatih. S sodelovanjem smo začeli s Kickstarter kampanjo in se zaradi rezultatov odločili za nadaljnje sodelovanje. Oglašujemo praktično po celem svetu in zelo nam je všeč, ker ne posplošujejo rezultatov, vendar se vsake lokacije lotijo ločeno. So eni redkih za katere lahko rečem, da znajo učinkovito oglaševati.

Ekipa AdStar uspešno sodeluje s spletno trgovino sipaboards.com (Sebastjan Sitar)

Sebastjan SitarSIPABOARDS d.o.o.