LOMM

Povečanje prepoznavnosti in prodaje na novih trgih. Preboj slovenskih meja in širitev na nemško govoreče trge

lomm

Podjetje LOMM v Sloveniji posluje že dobrih 25 let, poleg fizične prodaje, so se pred leti odločili, da bodo potencialne stranke iskali tudi preko spleta. Zaradi odlično zgrajene blagovne znamke in baze preko socialnih omrežij, je hitro prišlo do ustreznih rezultatov.

Kaj pa tujina? Po narejeni analizi smo ugotovili največji potencial v državah: Nemčija, Avstrija in Švica. Iskanje glavnih ciljnih skupin, testiranje različnih pristopov in učinkovita uporaba kanalov, to so bile glavne iztočnice pred začetkom kampanje. Zaradi višjih cen oglaševalskega prostora, smo se morali na kampanjo dobro pripraviti…

OBDOBJE

2015-2016

TRŽIŠČA

Nemčija, Avstrija, Švica

CILJ

Povečanje prodaje, grajenje blagovne znamke

Kako smo se lotili projekta?

Preden smo se lotili oglaševalske kampanje na Facebooku in Google AdWordsih, smo naredili natančno analizo ključnih besed, konkurentov in oblikovali glavne persone potencialnih kupcev. Pri personah smo natančno definirali starostne skupine, zanimanja in obnašanje na spletu. Na podlagi person smo strukturirali oglaševalsko kampanjo.

S pomočjo analize konkurentov, smo ugotovili katere so glavne prednosti, ki imajo za potencialne kupce največjo dodano vrednost. Iz teh informacij smo lahko pripravili oglasne pasice in pripravili besedila za učinkovito komunikacijo, ki pritegne pozornost in spodbudi k nakupu. Na spletni trgovini smo nastavili cilje oziroma mini konverzije, ki so nam kasneje omogočali optimizacijo oglaševalske kampanje.

lomm

Naše rešitve

Strukturirana kampanja za nove obiskovalce

Ločeno po državah in regijah. Zanimalo nas je katera država je najbolj učinkovita iz prodajnega vidika. Glavni indikator za nas je bil strošek na konverzijo/prodajo. Kampanje v oglaševalskem računu smo razdelili po lokacijah in regijah ter primerjali kakšni so odzivi na oglase.

Ločeno po postavitvah oglasov. Ker gre za tuje države, kjer je večina porabe v oglasih usmerjena na mobilne naprave, smo naše oglaševalske skupine ločili glede na naprave na kateri se prikazuje in jim prilagodili oglase, da so bili prilagojeni postavitvam (velikosti slik, količina besedila). Najbolj ugodna postavitev oglasov za nas, iz vidika pridobivanja novih obiskovalcev na stran, je bila na mobilnih napravah. Za najbolj prodajno uspešno kampanjo se je pokazala desna postavitev oglasov na Facebooku in tekstovni oglasi preko iskalnega omrežja.

Iskanje podobnih ljudi. Po preizkusi različnih interesov, smo dobili vzorec tistih, ki so se prišli globoko v prodajni lijak, v košarico oziroma celo zaključili nakup. Na podlagi vzorca smo aktivirali funkcije za iskanje podobnih ljudi po lokacijah, ločeno za Avstrijo, Švico in Nemčijo. S tem smo pridobili 1-10 % ljudi znotraj vsake države, ki so podobni vsem tistim, ki so že prišli v košarico oziroma zaključili nakup.

Kako obiskovalce pretvoriti v kupce

Že v prvem mesecu oglaševanja smo v spletno trgovino pripeljali veliko število obiskovalcev, ki se še niso odločili za nakup. Kaj narediti z njimi? Ko se je v bazi nabralo 1000 ljudi, smo aktivirali remarketing na vse, ki so že obiskali trgovino in še niso opravili nakupa. Z večanjem remarketing baze smo ustvarili nove skupine glede na zavihke in modele, ki so si jih ogledovali.

 Tem skupinam smo pripravili posebne oglase s slikami modelov in besedili, ki so si jih že ogledovali in jih usmerili na naslednji korak. Največjo razliko smo naredili, ko smo optimizirali košarico, da je bila bolj prijazna obiskovalcem in dodali pospeševalce prodaje, saj je to stopnjo konverzijo dvignilo kar za petkrat. V košarico smo začeli nabirati tudi bazo, ki ji pravimo kar zapuščena košarica in jim ponudili promocijsko kodo. Pri kodi smo testirali vrednostni bon in ugotovili, da je boljši odziv na vrednostni bon.

 

S pomočjo analize tujih trgov in najbolj uspešnih spletnih trgovin, smo razvili lasten sistem, ki ga morate imeti, če želite uspešno prodreti na nove trge. Vas zanima več? Kontaktirajte nas!

 

Fokus na oglasih, ki prodajajo. Spremljanje analitike in optimizacijo oglasnih skupin ter komunikacije, sta nam omogočala da smo proračun usmerili v oglasne skupine, ki so prodajale. Glede na dobre prakse oglasov, smo kreirali podobne oglase na ostalih lokacijah in tako dosegli optimalne rezultate.

70.000 NOVIH OBISKOVALCEV

s pomočjo plačljivih oglasov

500 % VIŠJA STOPNJA NAKUPA

izboljšana košarica

PRESEGLI PRODAJO V SLO

dvakrat višja spletna prodaja

lomm

Kaj lahko naredimo za vas?

Sporočite nam vaše želje in skupaj bomo ugotovili kako vam lahko pomagamo

S podjetjem AdStar smo začeli sodelovati v letu 2015 in smo bili takoj zadovoljni. Predvsem s prilagodljivostjo, profesionalnostjo in rezultati. V preteklosti smo spletno oglaševanje urejali sami. Toliko kot nam je pač čas dopuščal. Sedaj smo to vlogo prepustili strokovnjakom na tem področju. Zelo smo zadovoljni in upamo na dolgoročno sodelovanje.

Ekipa AdStar uspešno sodeluje s spletno trgovino lomm.si (Anže Markovič)

Anže MarkovičLOMM - Markovič Anže s.p.