GOAT STORY

Učinkovito digitalno oglaševanje za povečanje spletne prodaje na globalni ravni in vključitev remarketinga

Goat story

Projekt GOAT STORY se je decembra leta 2014 prvič predstavil na platformi Kickstarter in takoj zatem zagnal spletno prodajo po vsem svetu. S solidnim obiskom in številnimi objavami, so dosegali zadovoljive rezultate v spletni trgovini. Nato so se odločili zagnati tudi plačljive oglase preko družabnih omrežji, s ciljem, da povečajo globalno prepoznavnost.

Dosegali so visoko odzivnost in zbrali veliko število všečkov, vendar so imeli težave z direktnim merjenjem prodaj iz plačljivih oglasov in vračanjem ljudi, ki so že obiskali njihovo spletno trgovino ter pokazali zanimanje za nakup, vendar niso opravili nakupa.

OBDOBJE

2016

TRŽIŠČA

ZDA, J Koreja, Hong Kong, Kanada, VB, Japonska, Avstralija

CILJ

Merljivost, prodaja in remarketing

Kako smo se lotili projekta?

Pred začetkom oglaševalske kampanje je bilo potrebno urediti merjenje prodaj in dogodkov, ki se zgodijo na spletni trgovini preko oglasov na družabnih omrežjih. V Facebook Business Managerju smo uredili obstoječe in dodali nove dogodke, ki so omogočili natančno opazovanje vedenja v trgovini preko Facebook pixela, ki smo ga vezali na oglase.

 

S pomočjo analize smo ugotovili, da so bili najbolj odzivni video oglasi na Facebooku in Instagramu ter Carousel oglasi, ki so vodili direktno na izdelek. Na podlagi statistike znotraj oglaševalskega računa, smo naredili ožji izbor interesov, lokacij in segmentov za prikazovanje oglasov.

 

Goat story rešitev

Naše rešitve

Kampanje za pridobivanje novih kupcev

Sestava in aktiviranje novih oglasov, ki so temeljili na naši prehodni analizi segmentov in postavitev. S pomočjo Facebook in Instagram oglasov smo skozi različne kreative predstavili izdelek, zgodbo in glavne prednosti. S ciljanjem na različne interese in obnašanja na spletu, smo hitro ugotovili katera ciljna skupina najbolje prodaja. Analiza uspešnosti prodaje je poteka s pomočjo Facebook oglaševalskega računa in Google Analyticsa. S predhodno nastavljenimi dogodki smo lahko razumeli do katerega korak v nakupnem procesu je potencialna stranka prišla.

Remarketing kampanja

Prvi korak je bil kreiranje skupin obiskovalcev, ki so že prišli na spletno trgovino. Skupine smo razdelili na podlagi časovnega obdobja, podstrani in dogodkov, ki so se zgodili ob obisku. Posebno skupino smo ustvarili za vse tiste, ki so izdelek že dodali v košarico, vendar niso zaključili nakupa.

Drugi korak je bil priprava besedil, slik in video vsebin za uspešno komuniciranje z obiskovalci, na podlagi časovnega obdobja in dejanj, ki so jih naredili na spletni strani. V video oglasi smo uspešno ciljali na ljudi, ki še niso zaključili nakupa in občutno zmanjšali strošek na prodajo. Zaradi pogoste težave s frekvenco, smo omejili prikaze na maksimalno 1-krat na dan in s tem poskrbeli za prijazno komunikacijo s potencialnimi kupci. Kampanjo smo strukturirali, da so se skozi različna časovna obdobja prikazovali različni oglasi in izključili obstoječe kupce.

Tretji korak je bila optimizacija oglasov. Spremljanje rezultatov in prilagajanje ciljne skupine ter postavitve oglasov, so bili ključni za doseganje optimalnih rezultatov oglaševalske kampanje. Oglaševalski proračun se je tako porazdelil na oglasne skupine, ki so največ prodajale. Ker smo predhodno pripravili Facebook dogodke, smo lahko spremljali koliko je prodal posamezen oglas in kakšen je strošek za direktno naročilo iz oglasa.

57 % VIŠJA PRODAJA

Iz Facebook in Instagram oglasov

45 % NIŽJI STROŠEK NA KONVERZIJO

Direktno iz oglasov

STRUKTURIRAN REMARKETING

Za prijazno komunikacijo in učinkovito prodajo

GOAT STORY

Kaj lahko naredimo za vas?

Sporočite nam vaše želje in skupaj bomo ugotovili kako vam lahko pomagamo

AdStar je mlada in kreativna ekipa, ki se v celoti in natančno posveti vsakemu posameznemu oglasu. Že v testnem obdobju jasno postavijo cilje, ki so usmerjeni v doseganje najboljših rezultatov, ves čas pa so izjemno odzivni in profesionalni. Z EQUO in GOAT STORY oglašujemo dejansko po celem svetu, AdStar pa poskrbi da so oglasi prilagojeni določeni državi, ciljni skupini in interesnim skupinam. Postavljeni oglasi so bili zelo uspešni in ustvarili dodatno prodajo, naše sodelovanje je učinkovito in se še nadaljuje.

anže equa in goat

Anže MiklavecZkotz d.o.o.