Ali uporabiti promocijske kode v Facebook oglasih?

Kuponi naj bi predstavljali zlate vstopnice za povečanje spletne prodaje. Ali pa se le zdi, da je tako, dokler se ne razvrednoti  vaš izdelek, upočasni rast in uniči vaša blagovna znamka. Zato se sprašujemo ali je res priporočljivo uporabiti promocijske kode v Facebook oglasih?

Čeprav kupone lahko razumemo kot močno silo za povečanje vaše prodaje, imajo lahko nenamerne in celo katastrofalne posledice. Negativni učinki, ki se pojavijo ob ponujanju kuponov niso vedno očitni, še posebej zato, ker je njihov osnovni namen pomoč in pospeševanje razvoja, ne pa njegovo zaustavljanje.

Oglejte si različne cilje, ki jih morda imate tudi vi in kako se vsak lahko maščuje. Obrazložili vam bomo tudi, kako lahko dosežete te cilje brez uporabe kuponov in poskrbite za rast vašega podjetja.

Vaš cilj: Ponudba nižje cene, kot jo ponuja vaša konkurenca

Ko ste na konkurenčnem trgu z drugimi podjetji, ki prodajajo podobne izdelke, si morda mislite, da bodo promocijske kode v Facebook oglasih poskrbele za nižjo ceno in zmago v cenovnem boju za nove stranke.

Toda strategija od spodaj dolgoročno ne bo prinesla zmage v tekmi s konkurenco. Vodila vas bo le do tega, da stalno ponujate popuste ali strankam dajete občutek, da bo cena še padla, zato še naprej čakajo na kakšno še boljšo akcijo. Stranke zato verjamejo, da je vaš izdelek ali storitev manj vreden, s tem občutno naraste cenovna občutljivost in stranke začnejo res iskati najnižjo ceno. S tem povzročite, da začnejo pregledovati tudi ponudbe iz tujine, si ustvarjate dodatno konkurenco in manjšate verjetnost za hipni nakup v vaši spletni trgovini.

Zagotavljanje popustov kot edini namen konkuriranja za najnižje cene, ne samo razvrednoti vaš izdelek, ampak tudi ustvarja dvom v glavah vaših strank.

Prava rešitev: Dodajte večjo dodatno vrednost vašemu izdelku

Namesto, da se ločite od vaše konkurence kot “vodja nizkih cen,” začnite razliko z zagotavljanjem in dodajanjem drugih dodatnih vrednosti vašemu izdelku. To bo vodilo k izstopanju od konkurence in povečanju vrednosti vašega izdelka hkrati. To lahko storite tako, da:

  • Dodate edinstvene funkcije v izdelek ali poudarjate malo znano funkcijo, ki je drugačna od tistih, ki jih poudarjajo konkurenti.
  • Zagotavljate odlične storitve za vaše stranke. Kaj vas res loči od drugih podjetij? Večina podjetij ni tako idealnih pri storitvah za stranke kot si mislijo. Medtem ko 80% podjetij pravi, da ima odlične storitve za stranke, se le 8% strank s tem tudi strinja.
  • Predstavite vašo kulturo v podjetju, dajte strankam možnost, da se počutijo povezane z vašo blagovno znamko, tudi na človeški ravni. To vodi k lojalnosti in večjemu zaupanju.

 

Vaš cilj: Pridobivanje novih strank in spodbujanje prvih nakupov

Ali ste vedeli, da je v povprečju kar 57% kupcev motiviranih za prvi nakup, če je možno pri nakupu uporabiti promocijsko kodo? Po tej logiki, je uporaba promocijske kode v Facebook oglasih celo priporočljiva, kajne?

Na žalost NE! Promocijska koda bo morda res spodbudila stranko k prvemu nakupu, vendar na vašo stran ne bo pritegnila vrste strank, ki si jo želite.

Idealna stranka se bo k vam vrnila, kupovala pri vas in plačala polno ceno za vaš izdelek ali storitev. Ko lovite nove stranke s promocijskimi kodami na žalost ne veste ali jih je dejansko pritegnil vaš proizvod ali le popust. Znanost je pokazala, da ljudje radi uporabljajo kupone samo zato, da bi dobili popust. Te stranke, ki iščejo kupone in čakajo na promocijske kode v Facebook oglasih, so posebej škodljive če je vaš produkt naročniška storitev.

Prava rešitev: Osredotočite se na lojalnost

Namesto z uporabo kuponov za pridobivanje prvih nakupov, uporabite kupone za nagrajevanje zvestih kupcev, ki končajo številne nakupe, z vami ohranjajo stik in vas priporočajo drugim. Svojo bazo zvestih kupcev lahko nadgradite tako da:

  • Spoznate življenjsko vrednost vaše stranke, ali približno napoved prihodka, ki ga bo stranka namenila za nakup v vašega produkta ali storitve, v celotnem času, od prvega obiska do zadnjega nakupa,
  • Uporabite program zvestobe, kjer lahko stranke neposredno izkoristijo prednosti, ki jih nudite samo tistim, ki večkrat kupujejo pri vas,
  • Nagradite priporočila strank, saj širijo dobro besedo novim.

 

Vaš cilj: Prepričevanje stranke za nakup različnih produktov

Komuniciranje promocijske kode v Facebook oglasih se pogosto pojavi, ko želite prodati manj priljubljene izdelke. Problem s to strategijo je, da boste izgubili svoj trg za te posebne, manj priljubljene produkte, ko jih boste znova začeli ponujati po polni ceni. Ste že razmišljali, da vaša prvotna cena preprosto ne deluje, ker produkt ni dober oziroma ni aktualen/FIT na trgu na katerem prodajate?

Dober izdelek/FIT pomeni, da je na izbranem trgu jasno pokazan interes za ta produkt in za katerega bodo ljudje z veseljem plačali polno ceno.

Popusti vam dolgoročno ne bodo pomagali, če ne boste imeli dobrega produkta, za katerega na trgu obstaja zanimanje. To je osnova za rast preko promocije.

Prava rešitev: Ustvarite izdelek, ki se bo odlično ujemal s povpraševanjem na trgu

Namesto promoviranja vaših izdelkov in storitev s pomočjo promocijskih kod, se raje vprašajte, zakaj se ta produkt ne prodaja po polni ceni in poskušajte popraviti temeljni problem:

  • Preberite si mnenja strank in pojdite čez povratne informacije uporabnikov storitve, na ta način boste analizirali vaš trg. To vam bo pomagalo razumeti kako kupci gledajo na vrednost vašega izdelka in kako le-ta izpolnjuje njihove potrebe.
  • Bolj jasno pojasnite prednosti vašega izdelka ali storitve, tako bodo stranke lažje razumele vrednost vašega produkta. To lahko storite s spremembo besedila na vaši spletni strani, da bo bolj jasno, ali z objavo vsebine, ko bo podučila vaše stranke.
  • Odstranite preproste boleče točke, ki se lahko pojavijo ob spoznavanju z izdelkom. Razmislite o imenu, predstavitvi cene, opisu in glavnih lastnostih.

 

Vaš cilj: Spoznavanje poti stranke do nakupa

V praksi pogosto slišimo mnenje, da se prek Facebook oglasov lahko prodajajo le izdelki, ki so znižani ali če strankam v oglasih ponudite promocijske kode. Ali to res drži? Izkušnje so pokazale, da to ne drži. Odlični izdelki, ki so FIT za trg, se prodajajo po polni ceni, omogočajo rast na obstoječem trgu in širitev na nove trge.

Kako lahko preizkusite ali je na poti vaše stranke do nakupa res nujna promocijska koda? Z enostavnim  testiranjem! Pripravite dva identična oglasa, ki se razlikujeta le po tem, da eden komunicira promocijsko kodo, drugi pa ne. Na tem mestu vas želimo opozoriti na pogost problem, kjer se pri testu uporabi več različnih besedil ali slik v oglasih, vsem skupna pa je promocijska koda. Za jasno A/B testiranje in relevantne rezultate, uporabite en oglas z in enega brez promocijske kode.

Prava rešitev: Testirajte različne pristope v vaših oglasih

Če želite realen vpogled v obnašanje vaših strank in učinkovito komunikacijo, morate raziskati različne pristope v oglasih:

  • Eksperimentirajte z različnimi vrstami Facebook oglasov kot so oglasi na klik, oglasi na konverzijo, promovirane objave, video oglasi, vrtiljak, ki vsebuje več izdelkov in dinamični oglasi izdelkov. Različne vrste oglasov podpirajo različne umestitve, kot npr. v desnem stolpcu, na namizju med obvestili in na platformi za mobilne aplikacije.
  • Oblikujte oglase s spreminjanjem besedila, slike ali CTA gumba.
  • Uporabite različne vrste kuponov, preizkusite različne odstotke in vrednosti popustov ter brezplačno dostavo.

 

Ali so promocijske kode res zlate vstopnice spletno prodajo?

Cilj vaše promocije mora vedno biti ustvariti zanimanje za vašo blagovno znamko in za vaše produkte, ki jih bodo kupci plačali po polni ceni, se k vam vrnili in vas priporočali drugim.

Če razmišljate o uporabi promocijske kode v Facebook oglasih za hitro povečanje prodaje, se raje ustavite in še enkrat natančno preberite ta zapis. Glede na cilj, vam natančno razložimo, kako se lahko izognete osnovnim problemom, brez ponujanja popustov.

Če se boste ravnali po naših nasvetih, kot so ustvarjanje kakovostih izdelkov in blagovne znamke, lojalnosti  in izdelekov, ki so na trgu FIT, boste zgradili močnejše podjetje, ki se bo razvilo z ali brez promocijske kode v Facebook oglasih.

 

Če vam je bil ta blog zapis všeč, si preberite še: