Napotki za Facebook oglaševanje v letu 2017

Facebook oglaševanje v letu 2017 – Kako se pripraviti?

Veseli december gre proti koncu in vsi, ki se ukvarjamo s spletnim oglaševanjem in prodajo, že kujemo zmagovalne strategije za oglaševanje v letu 2017. Z vami bi radi delili nekaj praktičnih nasvetov, kako lahko začnete, kaj je pomembno in na kaj je potrebno paziti. Še pred tem, pa si oglejmo 6 aktualnih Facebook statistik, ki so bile obnovljene v začetku meseca in nam lahko sporočijo določene smernice kako se bo spremenilo oglaševanje v letu 2017.

  1. Več kot 1,79 milijarde mesečno aktivnih uporabnikov Facebooka in 1,18 milijarde dnevno aktivnih uporabnikov, kar je 16 odstotkov več kot leto pred tem,

  2. 1,66 milijarde aktivnih uporabnikov dostopa preko mobilnih naprav; 20 % rast glede na lansko leto,

  3. Starost od 25 do 34 let predstavlja 29,7% vseh uporabnikov in je s tem najpogostejša starostna skupina,

  4. Vsako sekundo je ustvarjenih 5 novih profilov,

  5. Povprečen čas porabljen za Facebook obisk je 20 minut,

  6. 50% uporabnikov starih med 18-24 let gre na Facebook, ko se zbudijo.

Oglaševanje v letu 2017 statistika

 

Imejte v mislih…

Z neverjetno številko 1,79 milijarde ima Facebook več mesečnih aktivnih uporabnikov kot WhatsApp (500 milijonov), Twitter (284 milijonov) in Instagram (200 milijonov) – skupaj. Facebook še naprej kraljuje v priljubljenosti v primerjavi z drugimi socialnimi medijskimi kanali.

V Sloveniji se je število ljudi, ki jih lahko ciljamo z Facebook oglasi, glede na lansko leto, povečalo za več kot 100.000. Trenutno je celotna ciljna skupina, ki jo je mogoče ciljati z Facebook oglasi v Sloveniji, velika več kot 960.000 ljudi:

  • 13-24 let: več kot 260.000 ljudi
  • 25-39 let: več kot 390.000 ljudi
  • 40-54 let: več kot 210.000 ljudi
  • starejši od 55 let: več kot 100.000 ljudi

Možnosti ciljanja vaših potencialnih strank se iz meseca v mesec nadgrajujejo, poleg ponovnega trženja, lookalike funkcije in ostalih dodatnih možnosti, je možna tudi paleta različnih postavitev in ciljev oglasov. Od same povečanje spletne prodaje, pridobivanja kontaktov, vse do t.i. “branding” kampanj, ki omogočajo izbire števila prikazov in frekvence.

Oglaševanje v letu 2017

 

5 NAPOTKOV ZA OGLAŠEVANJE V LETU 2017:

Mobilno oglaševanje

Trend jasno kaže na porast števila mobilnih uporabnikov in nakupne namere preko mobilnih naprav. Za boljše rezultate vam priporočamo, da ustvarite ločene kampanje za mobilne naprave in jim prilagodite kreativo. Opozarjamo vas, da ne pozabite na vašega prodajalca! To je vaša spletna stran/trgovina, ki mora biti v letu 2017 nujno prilagojena mobilnim napravam, da vašim potencialnih strankam nudi enostavno izkušnjo prijave oziroma zaključka nakupa.

 

Kvaliteta > Kvantiteta

Časi ko je vladala masovna proizvodnja oglasov je mimo! Ljudje smo danes manj pozorni na vsak oglas, zaradi zasičenosti informacij. Za uspešno oglaševanje v letu 2017, vam priporočamo, da si vzamete več časa za samo pripravo oglasa, ciljanje in optimizacijo. Z daljšim razmislekom komu je oglas namenjen, v kaj ga želimo prepričati in zakaj bi se sploh odzval nanj, boste občutno podaljšali življenjsko dobo oglasa in izboljšali vaše rezultate. Na potencialno stranko bo naredil večji vtis oglas, ki ima zgodovino, komentarje, deljenja in odzive.

 

Bodite drugačni kot konkurenti

Se vam kdaj zdi, da vas konkurenti kopirajo? To je super, bolje, da oni posnemajo vas, kot vi njih. Na trgu imajo prednost vodje, ne posnemalci. Zato spremljajte kaj dela počne konkurenca, kakšne so njihove cene, izdelki, akcije in pospeševalci prodaje, nato vi počnite pri svojemu poslu glavne dejavnosti drugače. Ustvarite si konkurenčno prednost po kateri vas bodo kupci prepoznali. Za primer vzemimo področje mode, ki je zelo konkurenčno in že leta poteka cenovna vojna. Kaj če bi namesto znižanih cen svoje kupce presenetili z novimi izdelki? Takšnimi, ki jih ne morejo dobiti pri konkurenci? S tem lahko postanete bolj zanimivi za hitro odločitev za nakup, vračanje in priporočilo drugim, saj vsi vemo, da nihče ne mara, da smo vsi enako oblečeni. Stalno nove kolekcije, bodo privabile nove kupce in poskrbeli za vaš dolgoročni obstoj na trgu in rast.

 

Remarketing & Video

Čas odločitve za spletni nakup se daljša, kar pomeni, da ni pomembno le to, da na vašo stran/trgovino pripeljete ljudi, še bolj pomembno je, kako dosežete tiste, ki niso zaključili nakupa. Segmentirajte vaš remarketing glede na čas obiska, ogled kategorije in izdelka ter do katere faze nakupa/prijave je obiskovalec prišel. To so ljudje, ki že poznajo vaš produkt, vaša naloga je, da jim predstavitve glavne prednosti in ga prodate! Drugi trend, ki se pojavlja na Facebooku je video. Algoritem daje večje prednost video vsebinam, zato bodo le te dosegle večje število ljudi, kot običajni slikovni oglasi. Bodite med tistimi, ki uspešno koristijo video vsebine za prepoznavnost, izobraževanje, pridobivanje kontaktov in prodajo.

 

Drugi kanali

Čeprav je Facebook za vaša prodajo lahko zelo uspešen kanal, ne bodite leni na drugih kanalih. Aktivno nastopajte na Instagramu, Google AdWordsih, Email marketingu in vseh ostalih, ki lahko vašemu poslu ustvarijo dodatno spletno prodajo. Na tej točki bi pomembnost razpršenosti spletnega oglaševanja predstavili kot zmanjšanje tveganja večjih sprememb na vaši spletni prodaji. Se vam zdi, da bi lahko podvojitev cene na Facebookovih 1000 prikazov, klikov in konverzije vplivala na vašo spletno prodajo? Če je odgovor DA, potem je čas, da aktivirate tudi druge kanale.

 

Ob upoštevanju teh napotkov in temeljite pripravi vam lahko uspe izboljšati vaše poslovne rezultate iz leta 2016. Mesec december je bil tudi za našo ekipo zelo pester, saj smo podrli 10 novih prodajnih rekordov in prodali v kar 33 držav. Ob vseh teh izkušnjah smo se naučili nekaj zelo pomembnega in to bi za konec radi delili z vami: “Spremljajte novosti, berite članke, tuje prispevke, case study-je, glejte video posnetke in si ustvarite prednost na trgu Facebook oglaševanja.”

Srečno 2017 in veliko konverzij!

Jure Knehtl, AdStar

FB-f-Logo__blue_50

Vir:

www.zephoria.com