Lead generation

lead generationPridobivanje kvalitetnih kontaktov oziroma lead generation

Trend, ki se je začel v tujini predvsem za dražje izdelke

Izjemno učinkovita tehnika prodaje, lead generation, nam omogoča pristop, da skrajšamo prodajni lijak na spletu in se lotimo prodaje produktov, ki jih ljudje ne bodo oziroma je zelo majhna verjetno, da bi jih dodali v košarico in zaključili nakup. Temelji na puščanju kontaktnih podatkov, kjer potencialni kupec sporoči ponudniku, da se zanima za njegov produkt, kaj potrebuje ter pusti svojo telefonsko številko ali mail. Se vam zdi, da bo osebo, ki vam pusti kontaktne podatke, bolj zainteresirana za vašo ponudbo, kot če kličete naključne številke ali pošiljate ponudbe naokoli?

Za obisk je poskrbljeno, prodaje pa ni

Poznate to situacijo? Zagotovo niste edini, pogosto se pri novih strankah srečujemo s problemi, da na spletno trgovino pride več 100 ljudi, ali celo 1000, noben od teh obiskovalcev pa ne opravi nakupa. Pomislite na kvaliteto prometa, kakšna je stopnja takojšnjih izhodov iz spletne trgovine, ko obiskovalci vstopijo na stran, ter koliko časa se ljudje zadržujejo na vaši spletni trgovino. Opazujte vaš prodajni lijak, koliko ljudi vstopi na stran, kako se premikajo po strani, katere stvari jih zanimajo, kje stran zapustijo, je težava v košarici, potrebujejo pomoč pri zaključku nakupa in kakšna je vaša stopnja konverzije (razmerje med številom obiskovalcev in tistih, ki zaključijo nakup). Če ponujate izdelek višjega cenovnega razreda, ki je zelo kompleksen iz vidika razumevanja in ima daljši čas odločanja, se prodaje lotite na drugačen način, lead generation. Vašega potencialnega kupca je potrebno izobraziti in do njega pristopiti bolj premišljeno.

leadgenerationKako deluje?

Spoznajte način pridobivanja kvalitetnih kontaktov preko spleta. Na strani predstavite glavne koristi produkta, zainteresirani obiskovalec pa pusti svoje kontaktne podatke

S pomočjo pristajalne strani vam pripeljemo ciljne kontakte, ki so zainteresirani za vaš produkt ali storitev. Na strani potencialna stranka dobi  e-knjigo, kratek pogled v prihajajočo ponudbo, kupon za akcijo ali vabilo na vaš dogodek. Preprosta logika, ki lead generation oplemeniti s vidnimi rezulati. S tem vam optimiziramo proces iskanja novih strank in za vas najdemo prave ljudi, ki se bodo zanimali o vaših akcijah, novostih in aktualnih ponudbah.

Čas je za spremembe, čas je za rezultate

Najprej nagovorite vaše potencialne kupce s prodajnim besedilom (Kupujete… Razmišljate o novem… Se odločate za nakup…), s tem jasno ugotovite ali je oseba, ki pusti kontakt že motiviran kupec. Na kratko predstavitve glavne prednosti vašega produkta, zaradi katerih bi se stranka odločila prav za vas – ZAKAJ? Na stran dodajte obrazec, kjer lahko pusti podatke, ki jih potrebujete, da lahko stopite v stik z njim. Vendar pozor, več informacij kot mora oseba dati, manjša je verjetnost, da bo izpolnila obrazec. Zato premislite katere so prve informacije, ki vam jih mora stranka posredovati še pred klicem ali prvo e-pošto. Na koncu pa ne pozabite še opis postopka, kaj sledi temu, ko stranka pusti svoj kontakt. Razmišljajte o tem kdaj jo boste poklicali, kako poteka svetovanje (preko telefona, osebni posvet), ali dobi kaj preko e-pošte, kaj ji še dodatno nudite (montaža, dostava, primerjanje ponudb), ipd.

VEČ POVPRAŠEVANJ

POŠLJEMO VAM KONTAKTE

PREDSTAVITEV NOVIH PRODUKTOV

NOV NAČIN PRODAJE

Se zanimate za Lead generation?

pišite nam na info@adstar.si, ali pokličite na 040 549 414