Kako začeti s Facebook oglasi in postaviti učinkovite kampanje?

Kako začeti s Facebook oglasi in postaviti kampanje?

V letu 2017 prevladuje splet, vsak dan lahko zasledimo povečanje uporabnikov družabnih omrežij in povečanje deleža prodaje preko Facebook oglasov. Če ste med tisti, ki bi radi povečali spletno prodajo, ali bi radi pridobili nove kontakte, ki jih lahko kasneje obdelujete direktno preko telefona ali na sestanku, potem je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in najbolj učinkovitih orodij, ki jih danes lahko uporabite.

Dejstvo je, da je samo v Sloveniji registriranih kar 970.000 uporabnikov, ki jih lahko dosežete z vašimi oglasi. Vendar pozor, zagotovo si ne želite doseči vseh, saj niso vsi potencialni kupci vaših produktov. Da ne boste izgubljali svojega denarja, bi z vami radi delili 7 lekcij, ki smo se jih naučili, ko smo lansko leto za naročnike ustvarili več kot 6.300.000 € prihodkov preko oglasov.

 

  1. Ugotovite kdo je vaš ciljni/idealni kupec

Prvi korak je, da jasno definirate kdo bo kupoval ali že kupuje vaše produkte preko spleta. Ali so to ženske, ali moški? Kateri starostni skupini pripadajo? Kdaj so prisotni na spletu? Katere informacije jih zanimajo? Kaj delajo v prostem času? Kako se obnašajo na spletu? Iz katerih naprav najpogosteje obiskujejo Facebook? Na podlagi teh informacij lahko jasno definirate vašo ciljno skupino, ki jim boste prikazovali vaše Facebook oglase. Tu naj poudarim, da ni nujno, da imate samo enega idealnega kupca, lahko definirate več ciljnih skupin, ki jim boste prikazovali ločene tematske oglase.

 

  1. Preverite kaj počne konkurenca

Pogosto se zgodi, da ljudje vstopajo na trg v prepričanju, da imajo produkt, ki še ne obstaja na trgu, oziroma kot oni pravijo »nimamo konkurence?!« Naj vam povemo, da v 99 %, temu ni tako. Raziščite Facebook, Instagram, Google, uporabite Google AdWords načrtovalnik ključnih besed, razširitev Similar Pages in bodite pozorni na oglase, ki se vam prikazujejo. Ko najdete Facebook stran, jo preglejte v smislu kakšne vsebine se komunicirajo, kako predstavljajo produkte, ali uporabljajo video vsebine, ipd. Naslednji korak je, da obiščete njihovo spletno stran, si ogledate produkte in njihove izpostavljene pospeševalce prodaje. Nato bodite v naslednjih dneh pozorni kako izvajajo ponovno trženje/remarketing (tip oglaševanja, ko prikažemo oglase ljudem, ki so že obiskali našo spletno stran, oziroma podstran). Zapišite si glavne ugotovite, ki jih boste lahko kasneje uporabili za svojo oglaševalsko kampanjo.

 

  1. Ne pozabite na merjenje rezultatov in zbiranje baze

Glavna prednost Facebook oglaševanja je njegova merljivost in zato že pred vašo prvo kampanjo, ki bo imela cilj, da na vašo spletno stran pripelje nove ljudi in poveča prodajo, poskrbite, da na stran ustrezno namestite Facebook Pixel. To je koda, ki jo dodate na vašo spletno stran in bo omogočala, da se bo zbirala baza uporabnikov, ki so prišli na vašo spletno stran, si ogledali podstran, produkte, dodali produkt v košarico in niso zaključili nakupa. Vse te baze lahko ločite po časovnem obdobju, kdaj se je obisk dejansko zgodil. Facebook Pixelu dodajte še dogodke/Evente, ki vam bodo v poročilu dali jasno sliko koliko ljudi si je direktno iz posameznega oglasa ogledalo produkt, dodalo v košarico, opravilo nakup in več koristnih informacij.

 

  1. Postavite svojo prvo kampanjo »na klik«

Prvi oglasi naj imajo cilj pridobivanje novega prometa na spletno stran. Uporabite ciljne skupine, ki ste jih definirali v prvi točki in jim prilagodite slike ter besedilo. Pri ciljanju si pomagajte z omejevanjem starosti, interesi in obnašanjem na spletu.

 

  1. A/B testiranje

Nihče ni popoln, tudi pri Facebook oglasih to drži. Vaši prvi oglasi, naj ne samevajo predolgo. Po nekaj dneh naredite nove, primerjate rezultate s starimi, ugašajte slabe oglase in razmišljajte brez mej. Smiselno je, da že v začetku pripravite več različnih slik, besedil in jih testirate znotraj vaših oglasih skupin. Omenil sem vam že, da je ključno da oglase ciljate na več različnih ljudi in primerjate rezultate med njimi. V prvih dneh priporočam, da spremljate cene na klik, CTR (delež med prikazi in kliki) ter ceno na 1.000 prikazov. Po 4-5 dneh dodajte vaši analizi tudi dodajanje v košarico in zaključeni nakupi.

 

  1. Prilagodite oglase napravam

Na vašem namiznem računalniku lahko vidite Facebook oglase na desni strani in med novicami, na mobilnih napravah se vam oglasi prikazujejo med novicami, znotraj aplikacij in na Instagramu. Veliko napako, ki sem jo v začetku svoje kariere delal je, da sem iste oglase uporabil za vse postavitve oglasov. Tega vam ne priporočam, saj ima vsaka postavitev svoje omejitve besedil in velikosti prikazanih slik. Tu bodite posebej pozorni, ko dodajate slike z napisi, ali za Instagram, uporabite kvadratne slike, saj bodo te dosegle večjo vidljivost in boljše rezultate.

 

  1. Ni dobre kampanje brez…

Remarketinga/ponovnega trženja, ki ga segmentirajte glede na čas, kdaj je oseba obiskala vašo spletno stran in katere vsebine, produkte si je ogledala in do katere faze naročila je prišla. To bo vaši kampanji dodalo 5-7x cenejše konverzije v obliki nakupov oziroma kontaktov.

 

Prepričani smo, da vam bodo ti nasveti prišli prav pri postavitvi vaše kampanje.

Želimo vam veliko konverzij!

Jure Knehtl, AdStar

 

kako do novih potencialnih strank - ePriročnik Facebook oglaševanje za začetnike