Kako z Googlom vzpostaviti brand, ki vam ga bodo vsi zavidali?

Ko govorimo o oglaševanju preko Google AdWordsov (oziroma spletna na splošno) je prva asociacija vsakega posameznika, prodaja izdelkov ali storitev. Poskušamo stremeti k čim nižjim stroškom (oglaševanja), čim boljši stopnji konverzije ter čim višjim prihodkom oz. končnemu dobičku. Se motim?

Da vsak posameznik stremi k temu obstajajo zelo tehtni razlogi:

  1. nakupna namera preko Google iskalnega (Search) omrežja je veliko višja kot pri katerem koli drugem (PPC) kanalu – stranke iščejo vas, vaše izdelke, vaše storitve;
  2. povpraševanje po izdelkih/storitvah presega ponudbo;
  3. obiskovalca plačate le takrat, ko slednji klikne na vaš oglas in tako vstopi na vašo spletno mesto,..

GA vzpostavite brand

Ozaveščenost kako pomembna je močna blagovna znamka med podjetji raste iz dneva v dan zato vam ponujam par praktičnih nasvetov kako dvigniti prepoznavnost lastne blagovne znamke s pomočjo Google AdWordsov. Kako postati naslednji McDonalds!?

Vem pretiravam, ampak vseeno..sanjati ni prepovedano, mar ne? :)

 

  1. PRIČNITE Z DISPLAY OGLAŠEVANJEM

Najbolj očiten “kraj” kjer pričeti Branding kampanjo je prikazno omrežje. Google je v zadnjih letih močno nadgradil možnosti ciljanja, kar danes pomeni, da lahko oglase prikazujete na sledeče načine:

– KLJUČNE BESEDE: ustrezna spletna mesta, ki vključuje želene/targetirane ključne besede;

– TEME: ustrezna spletna mesta, ki vključujejo želene teme;

– UMESTITVE: ciljanje “posebnih”, točno določenih spletnih mest, za katere je znano, da se zadržuje vaša ciljna publika;

– AFINITIVA: ciljni uporabniki, ki so izkazali zanimanje za določeno temo, izdelek;

– JEZIK in LOKACIJA: ciljni jezik in specifično določene države, regije, mesta;

– NAPRAVE: izberite napravo na kateri želite, da vaša ciljna publika opazi oglase (desktop, tablet in mobile);

– DEMOGRAFIJA: Ciljanje na podlagi spola, starosti in stana.

brand prikazno omrežje

Omenjeni načini vam ponujajo natančno, ciljno targetiranje in kar je najbolj pomembno na vaše spletno mesto vodijo RELAVANTNO ciljno publiko. Ljudi, ki bodo v vaših izdelkih/storitvah prepoznali dodano vrednost in si jih bodo želeli kupiti, preizkusiti,..Da bodo vaši oglasi še bolj ciljni naravnani kot sicer lahko zgoraj omenjene načine targetiranja med sabo kombinirate.

Primer:

Prodajate košarkarsko obutev, vaša ciljna publika so v večini moški, stari med 18 in 35 let. Naslednji korak je, da izberete relevantne ključne besede, primer: moški košarkarski copati, moška košarkarska obutev,.. in omejite prikaze moškim starim med 18 – 35 let. Ali pa se poigrate z umestitvami – poiščete spletna mesta (kosarka.si, nba.com,..) na katerih se zadržujejo košarkarski navdušenci in tam prikazujete oglase. Skratka možnosti je res neomejeno.

 

  1. NADALJUJTE Z ISKALNIM OMREŽJEM:

Google iskalno omrežje morda na prvi pogled ni najbolj očitna izbira za dvig prepoznavnosti vaše blagovne znamke..vendar so lahko, na drugi strani, tekstovni/besedilni oglasi eden od najhitrejših načinov za doseganje širše publike. Kot prvo je potrebno ustvariti relevanten seznam ključnih besed – iskalnih izrazov, ki vam bodo omogočili, da dosežete PRAVO ciljno publiko.

brand iskalno omrežje

Vendar bodimo realni, tekstovni oglasi in ciljanje na ključne besede vsekakor ne bodo dovolj, da izstopate od vaše konkurence. Na tem mestu je potrebno biti inovativen, drugačen, boljši. V tujini je pogosta praksa tako imenovani “content marketing“. Gre za to, da poskušajo  podjetja vsebinsko obogatiti vsebino in obiskovalcu zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo.

Po domače povedano: podjetja iščejo prostor pod soncem ob neizmerno brutalni konkurenci, ki niti za trenutek ne zaspi.  Načini s katerimi poskušajo čim bolj izstopati so sledeči:

– brezplačni e-priročnik;

– profesionalne kreative (oglasne pasice);

– video vsebine;

– vsebinsko močni slogani.

 

  1. OBVEZNO UPORABITE PONOVNO TRŽENJE ali REMARKETING

Remarketing je ena najboljših in najbolj učinkovitih metod oglaševanja v današnjem času. Verjamem, da smo in so se vsi uporabniki spleta že  vsaj enkrat srečali z njim.  V grobem gre za oglaševanje, kjer obiskovalce našega spletnega mesta ponovno nagovarjam naj obiščejo našo stran oziroma opravijo za nas želeno dejanje (nakup, registracija,…).

Za vse oglaševalce je zelo pomembno, da preteklih obiskovalcev  ne izgubimo ampak jih lahko z oglasi za ponovno trženje še enkrat (ali večkrat) nagovorimo in tako skrbimo, da na nas ne pozabijo.

Pomembno pri oglasih za ponovno trženje je, da omejimo frekvenco prikazovanja samih oglasov. S tem poskrbimo, da naše ciljne publike ne »bombardiramo« preveč z našimi ponudbami, vsebino in oglasi,..kajti kaj hitro lahko dosežemo ravno nasproten učinek.

obvezno vključite remarketing za pri vzpostavitvi učinkovite brand akcije

 

  1. IZSTOPAJTE z YOUTUBE OGLASI

YouTube oglasi so lahko izjemno učinkovito orodje da povečate prepoznavnost svojega podjetja oz. blagovne znamke. Platforma je znana po tem, da imajo oglasi največji doseg med vsemi oglaševalskimi kampanjami.

Video oglas omogoča kreativnost in izvirnost, da svoj izdelek ali storitev predstavite na inovativen ter svojevrsten način. Tukaj se prikaže izjemna priložnost, da se končno odcepite od konkurence in da začrtate svojo pot, ki vas bo naredila boljše ter bolj prepoznavne.

Med 78 % ljudi v Sloveniji, ki uporabljajo splet, je kar 73 % takšnih, ki uporabljajo YouTube! Poleg tega Youtube omogoča in dosega večje učinke kot oglaševanje na npr. televiziji, saj na primer: kupcu omogoča takojšnjo interakcijo (nakup, izpolnjena prijava, registracija,..), kar je vedno dobrodošlo.

Kako vzpostaviti brand: youtube

Skratka načinov kako biti drugačen, boljši, bolj prepoznaven in kako izstopati od konkurence je veliko. Na vsakem posamezniku je, da preuči trg na katerem posluje, se postavite v vlogo kupca in obiskovalcem poskuša zagotoviti najboljšo možno uporabniško izkušnjo.

Verjamem, da vam bo uspelo!

Matic Zorman, AdStar

 

Viri:

http://www.wordstream.com/blog/ws/2012/11/27/youtube-advertising

https://support.google.com/adwords/answer/2453998?hl=en

https://www.vertical-leap.uk/blog/how-to-increase-brand-awareness/