Kako postaviti uspešno Facebook kampanjo?

V zadnjem času vidimo vedno več in več oglasov, ki želijo s pomočjo platforme Facebook povečati svojo spletno prodajo, pridobiti nove kontakte ali samo zgraditi bazo ljudi, ki bo spremljala njihovo blagovno znamko. Z več kot 800.000 uporabniki v Sloveniji in možnostjo lokacijskega targetiranja, je ta vrsta oglaševanja postala ena najbolj donosnih načinov spletnega oglaševanja. Kako postaviti uspešno Facebook kampanjo? Za boljše razumevanje samega začetka in poteka oglaševanja, smo za vas pripravili nekaj praktičnih nasvetov, ki vam bodo pomagali postaviti uspešno oglaševalsko kampanjo.

Določite cilj vaše kampanja

Pred začetkom pomislite, kaj bi radi dosegli s plačljivimi oglasi. Facebook ponuja več možnosti/ciljev vaših oglasov:

  • Boost your posts – promivirajte vaše objave, da dosežete več ljudi in iščite nove,
  • Promote your Page – zbiranje všečkov na vaši Facebook strani za povečanje baze,
  • Send people to your website – iz oglasov usmerite ljudi na vašo spletno stran,
  • Increase conversions on your website – pripeljite na vašo spletno trgovino ljudi in sledite prodajam,
  • Get intalls of your app – pridobite nove uporabnike vaših aplikacij,
  • Increase engagement in your app – povečajte obisk vaše aplikacije in ponudite dodatke,
  • Reach people near you business – najdite ljudi v bližine vašega podjetja/poslovalnice,
  • Raise attendance at your event – pridobite več obiskovalcev na vaših dogodkih,
  • Get people to claim your offer – pripravite posebno ponudbo in jo predstavite množici,
  • Get video views – pridobite več ogledov vaše video vsebini.

Za povečanje spletne prodaje in lead generation vam priporočamo povečanje obiskovalcev in nakupov na vaši strani. Za natančno sledenje rezultatov ima Facebook pripravljena poročila, ki jih lahko spreminjamo na podlagi statistik, ki so za nas ključne. Če je na primer vaš cilj povečanje spletne prodaje, bodo za vaš ključni podatki: konverzije, strošek na konverzijo, število klikov na spletno stran, strošek na klik in ocena relevantnosti.

Facebook kampanja možnosti

 

 

Ciljna skupina – komu se bodo oglasi prikazovali

Ko izberete cilj vaše nove oglaševalske kampanje, je čas da določite v Facebook Ads Managerju vašo ciljno publiko. Izbirate lahko med starostjo, spolom, interesi, obnašanjem na spletu in demografijo. Če gre za vašo prvo kampanjo in nimate dovolj statističnih podatkov v Google Analyticsu ter Facebook Insights-ih, vam predlagamo, da izberite širšo ciljno skupino in opazujete katere podkategorije bodo najbolje delovale. Kako postaviti uspešno Facebook kampanjo? Vključite interese, ki so povezani z vašimi ciljnimi kupci ter razmislite, če so kakšna obnašanja na spletu značilna za njih.

Kako poteka pri nas? Za pridobivanje novih obiskovalcev na naši spletni strani bomo ciljali našo ključno ciljno skupino, ki je stara med 23 in 45 let, ki se zanimajo za Digital, Email, Social media in Affiliate marketing, dodali bomo še Social media marketing ter Small Business Owners, ker se za naše storitve zanimajo tudi start-upi. Vidimo lahko, da gre za dovolj široko ciljanje oglasov (potencialni doseg je 56.000), kar pomeni, da lahko akciji namenimo večji proračun in ne bomo imeli ogromne frekvence oglasov.

Target skupina

Kako postaviti uspešno Facebook kampanjo? Ustvarite zmagovalno kombinacijo oglasov

V naslednjem koraku ustvarite oglase, ki se bodo prikazovali ciljni publiki. V vaši skušini oglasov lahko preko Facebook Ads Managerja v enem koraku kreirate 6 različnih oglasov, ki imajo enako besedilo, vendar 6 različnih slik. Z uporabo aplikacij, je možno testiranje različnih besedil, CTA gumbom, povezav, ciljnih skupin in več. Tu je potrebno poudariti, da upoštevate Facebook omejitve, ki so postavljene za posamezno vrsto oglasov. Omejitve se nanašajo na število uporabljenih znakov v besedilu, deležu besedila na sliki (max. 20 %) in katere ikone lahko uporabljate.

Želite preverite, če ima vaša slika več kot 20 % besedila? Uporabite grid tool, vnesite vašo sliko in prilagodite sliko, da ne bo oglas zaradi nje zavrnjen. Omejitve glede besedila in priporočene velikosti slik za posamezno vrsto oglasov si lahko preberete tukaj.

Kako poteka pri nas? Ustavimo različne vrste besedila in slike, da lahko testiramo na katere se najbolje odzovejo. Gre za zelo kratko prodajno pismo našim ciljnim kupcem, zato je potrebno hitro ugotoviti potrebo in sporočite glavne koristi zakaj naj se odločijo prav za vas. Oglasi naj bodo opremljeni z gumbom, ki bo jasno sporočal akcijo, ki jo želite, da jo vaše ciljne stranke izvedejo na vaši strani – Kako postaviti uspešno Facebook kampanjo? No, pa si poglejmo naš primer

Kako postaviti uspešno Facebook kampanjo? Oglasi

Kampanja je sedaj pripravljena za zagon. Kliknite Place order, vaši oglasi bodo šli v pregled in nato se bodo začeli prikazovati. Vaše delo še zdaleč ni končano, zdaj se šele začenja vaša glavna naloga – optimizacija in spremljanje rezultatov.

  • Kako poskrbeti, da se bodo prikazovali le oglasi, ki prinašajo prave rezultate?
  • Kako krčiti vašo ciljno skupino?
  • Katera postavitev oglasov najbolj deluje?
  • Kdaj je potrebno znižati/zvišati vaš oglaševalski proračun?

 Vse to in še več vam naslednji teden predstavimo v našem novem zapisu – novi pristopi, spreminjanje kampanje in boljši rezultati.

Jure, AdStar