Kako napisati odličen Google AdWords oglas?

KAKO NAPISATI ODLIČEN GOOGLE ADWORDS OGLAS?

Ste se že kdaj vprašali, kako napisati odličen oglas, da boste pritegnili vaše potencialne stranke/kupce? Ja, strinjam se, to postaja vedno večji izziv. Oglaševalci se borimo za top pozicije v Googlu, želimo izstopati, biti opaženi. Kolikokrat se nam zgodi, da potencialni stranki v oglasu ne uspemo predstaviti vseh informacij. Predvidevam, da velikokrat, prevečkrat! S tem namenom sem pripravil 6 praktičnih nasvetov, kako napisati ODLIČEN Google AdWords oglas!

 

Nasvet 1: KAJ JE VAŠA KONKURENČNA PREDNOST:

V čem se razlikujete od konkurence? Kaj naredi vaš izdelek ali storitev edinstveno? Kakšne koristi bo kupec dobil po nakupu?

*Lahko odgovorite na zgornja vprašanja? Da? Super potem ste na pravi poti.

Ogromno ljudi/oglaševalcev ne ve, kaj je njihova konkurenčna prednost pred ostalimi oziroma nima odgovora na vprašanje: Zakaj naj ljudje kupijo pri njih in ne pri neposredni konkurenci?!

Torej, ko pišete svojo kopijo oglasa, MORA le-ta vsebovati vaš UVP (kaj vas razlikuje od vašega tekmeca).  Pomembno: vaša potencialna stranka mora vedeti, oziroma mora imeti razlog zakaj naj izdelek/storitev vzame pri vas in ne od konkurence. Na tej točki pridejo v igro »pospeševalci prodaje« – razlogi zakaj naj ljudje kupijo pri vas in ne pri konkurenci. Prilagam nekaj primerov:

– brezplačna poštnina,   – garancija na zadovoljstvo,  – 30 dnevno vračilo denarja,  – plačaš 2 dobiš 3, itd.

 

Nasvet 2: BODITE NATANČNI:

Poskušajte biti čim bolj natančni, tako da bo lahko vaš oglas dostavil pravo sporočilo vašim strankam.

Pomembno je, da so ključne besede v oglasni skupini ter oglasi v testni povezavi oziroma se navezujejo drug na drugega.

 

Nasvet 3: NE POZABITE NA KLJUČNE BESEDE

Oglaševalci pogosto poskušajo, da bi bil njihov oglas kar najbolj kreativen. Vse lepo in prav, vendar na žalost, na drugi strani, pravega odziva z vidika CTR- ja (razmerje med kliki in prikazi) ter konverzij (nakupov) NI. Ste že imeli podobno situacijo? Ko je bil Vaš oglas z vidika metaforičnih prispodob zrel za kakšno knjižno uspešnico pa ni generiral lead-ov. Predvidevam, da ste poskušali vse mogoče, vendar do pravega zaključka niste prišli.

Naj vam razložim. Postavite se v vlogo potencialne stranke. V trenutku, ko v Google vpiše določen iskalni izraz, sem mu pred očmi odpre bela stran z ducat različnimi zadetki. Ona išče določeno rešitev problema in čeprav  ponujate rešitev in se pojavite med zadetki, vas stranke ne opazijo. Mogoče veste zakaj?

V 95% primerov je odgovor sledeč: Ker vaš oglas ne vključuje ključne besede, ki jo stranka v tistem trenutku išče; to pomeni, da vaš oglas ni pomemben za njegovo iskanje!

V bodoče bodite pozorni pri pisanju novih oglasov, prepričajte se, da vključite vaše glavne ključne besede v naslov oglasa in opisno vrstico ter bodite opaženi!

 

Nasvet 4: VKLJUČITE POZIV K DEJANJU (CTA)

Mnogi oglaševalci pozabijo/pozabimo vključiti poziv k dejanju v svojih oglasih.  Dober poziv k dejanju lahko poveča CTR (razmerje med kliki in prikazi) in posledično učinkovitost same kampanje.

Splošnega pravila, kaj je dober poziv k dejanju (CTA), na žalost ali srečo, ni. Vsak oglaševalec mora sam pri sebi ugotoviti, preizkusiti kaj za njega, njegovo dejavnost najbolj pije vodo. Potrebno se je vprašati:

  • Zakaj želite, da stranka pride na vašo stran? Je glavni cilj, da opravi nakup, izpolni obrazec, prenese priročnik..?

 

Nasvet 5: PREIDITE K BISTVU
Pri kreiranju Google oglasa nimate veliko razkošja, veliko prostora, da kar najbolje predstavite vaš izdelek/storitev/podjetje. Google Adwords dovoljuje le po 30 znakov v obeh naslovnih vrsticah in 80 znakov v opisni vrstici.  Dejstvo je, da je prvih 3-5 sekund ključnih, da stranko pritegnete s svojim oglasom. Bodite kratki in jedrnati. Ponudite strankam odlično uporabniško izkušnjo.

 

Nasvet 6: OBLIKOVANJE OGLASA JE POMEMBNO

– Poskrbite, da je vaš oglas pravilno oblikovan ter brez slovničnih napak. Glede na to, da smo pri prejšnjem nasvetu govorili, da imamo samo 3-5 sekund časa, da prepričamo potencialno stranko, da klikne na naš oglas je pomembno, da z oglasom naredimo dober vtis.

Obstaja več metod kako ustvariti privlačen oglas.

  • raba velikih tiskanih črk,
  • postavljajte vprašanj v oglasih,
  • ustvarjanje problema in ponujanje rešitve,
  • uporaba znakov, npr. +.

 

Bombonček:

Digitalni svet postaja vse bolj krut in neusmiljen. Oglaševalci se borijo/borimo za majhen kotiček pod soncem, ki ga poskušajo/poskušamo kar se da najbolje izkoristiti in iz njega izvleči maksimum (konverzije). Ni več dovolj, da se 1x tedensko usedemo za računalnik, pregledamo kampanje in je to to. Pomembno je, da poznamo našo ciljno publiko, se postavimo v njihovo kožo in poskušamo razumeti in rešiti njihovo težavo oziroma problem. Glavni nasvet, ki vam ga polagam na srce, je testiranje, testiranje in še enkrat testiranje. Splošnega pravila, kaj bodisi pri oglaševalskih kampanjah bodisi pri samih oglasih, pije vodo, NI! Preizkušajte različne tekste, CTA gumbe, nagovore strank…bodite VIDNI ter OPAŽENI!

Matic Zorman, AdStar