Instagram oglaševanje: kako začeti in zakaj?

Instagram oglaševanje s pomočjo platforme, ki je v zadnjem času v velikem porastu, trenutno jo uporablja že več kot 400 mio uporabnikov po celem svetu. V Slovenji je z Instagram oglasi trenutno možno doseči 180.000 unikatnih ljudi. S temi podatki lahko jemljemo to platformo kot eno največjih za prikazovanje oglasov na mobilnih napravah. Fokus je zagotovo na slikah in video vsebinah, saj je Instagram platforma, ki temelji predvsem na vizualnih elementih. Podjetja izkoriščajo to platformo za predstavljanje svojih produktov in storitev publiki, za katero velja visoka odzivnost.

“Instagram je zdaj na voljo po vsem svetu in za vse vrste podjetij, majhna ter velika.”

Kako se lotiti Instagram oglaševanja?

Ko ste kreirali vaš Instagram račun in ga povezali z vašo Facebook stranjo (priporočamo, da uporabite Business Manager), je čas da sestavite vašo zmagovalno strategijo. Podjetja so najbolj uspešna, ko na tej platformi in preko Instagram oglaševanja, delijo vsebino, ki temelji na njihovi blagovni znamki, zanimanjih njihove ciljne publike in povezanih produktih. Svojo zgodbo lahko delite preko slik, video vsebin in besedil (priporočamo, da uporabljate hashtage, ki se navezujejo na vašo zgodbo, lokacijo in ljudi, ki jih želite doseči). Oglejmo si 3 pristope, ki jih morate uporabljati, če želite uspeti na Instagramu:

Vedno več uporabnikov Instagrama

Vedno več uporabnikov Instagrama

  • Začnite z jasnim ciljem in kreativnim pristopom

Odločite se kaj je cilj vaše prisotnosti in Instagram oglaševanja, je to večja prepoznavnost blagovne znamke, več klikov na vašo spletno stran, doseči nove ljudi ali pridobiti več uporabnikov vaše aplikacije. Glede na cilj, si vzemite čas in si zapišite več idej, kakšni vizualni elementi bi zanimali vašo ciljno publiko (npr. če prodajate doma izdelani sladoled, prikažite postopek, sestavine, končni izdelek in zadovoljne stranke).

  • Instagram oglaševanje: oblikujte svojo blagovno znamko

Svoje objave in oglase opremite z vašimi značilnimi elementi, tu lahko uporabljate filtre slik, pristope pri komunikaciji, hashtage in osebe, ki stojijo za vašim poslom. Tekom vaše kampanje in objav, razmišljajte o barvah in načinu slik, ki bodo vaš posel naredile prepoznavne.

  • Bodite zanimivi in skrivnostni

Najbolj odzivni oglasi in objave na Instagramu vsebujejo privlačne video elemente, ki so med vašim pregledom novic zelo opazne. Spremljajte odzive na vaše kreative in sledite najbolj uspešnim. Pozorni bodite na vaš doseg, komentarje in všečke. Kot zanimivost bi tu radi še poudarili, da je za Instagram oglaševanje zelo značilno označevanje ljudi, katere bi objava lahko zanimala.

Katere vrste oglasov poznamo?

Photo Ads

Instagram oglaševanje uporabite za komuniciranje preko čudovitih slik, kjer prikažete vaše podjetje kot drugačno, zanimivo in unikatno. Slika bo v ospredju zaslona mobilne naprave, zato poskrbite, da bo pritegnila pozornost.

Instagram oglaševanje Photo Ads

Video Ads

Tako kot Photo Ad je tudi video zelo opazen in bo še bolj pritegnil pozornost uporabnikov na katere ciljate. Delite do 30 s video vsebine in ne pozabite na CTA gumbe, ki jih prilagodite glede na želeni cilj.

Instagram oglaševanje Video Ads

Carousel Ads

Ena naših najljubših možnosti, ki jo ponuja Instagram oglaševanje. Omogoča ogled večih slik, ki dajejo širši vpogled v vašo ponudbo in preko katerih jih lahko peljete na vašo spletno stran.

Instagram oglaševanje Carousel Ads

Možnosti/cilji za Instagram oglaševanje:

  1. Clicks to Website
  2. Website Conversions
  3. Mobile App Installs
  4. Mobile App Engagement
  5. Video Views
  6. Page Post Engagement

Preko Facebook Ads Managerja, Power Editorja ali Business Managerja lahko izvajate Instagram oglaševanje. Kot vidimo so zelo podobne možnosti oglaševanja kot na Facebook platformi in prav tako lahko natančno določimo ciljno skupino. Izberite leta, spol, interes, obnašanje na spletu in več.

Za konec…

Če je vaš posel bolj vizualnega tipa, vam predlagamo, da uporabite to platformo. Preizkusite različne pristope, ki vam jih ponuja Instagram oglaševanje, spremljajte rezultate in optimizirajte vaše oglase. Naše stranke ga že uporabljajo in so navdušene nad rezultati.

Jure, AdStar