Facebook Carousel oglasi: Zakaj in kako jih uporabljati?

Facebook je platforma, ki nas nenehno preseneča z novimi možnostmi. Za učinkovito vodenje oglaševalske kampanje je potrebno spremljati in testirati vse dodatne novosti, ki so nam ponujene. S to mislijo smo vam pripravili predstavitev, priročnik in navodila kako delujejo Facebook Carousel oglasi. Za začetek naj vam razložimo kaj sploh so Facebook Carousel oglasi? Gre za format kreative, ki je na voljo preko Facebooka in Instagrama, ter oglaševalcem omogoča prikaz 3-5 slik, naslove, različne povezave in CTA (call-to-action) gumbe v enem samem oglasu.

“Nov način FB oglaševanja, ki pomaga pri predstavitvi produktov in prodaji.”

6 Načinov kako lahko Facebook Carousel oglasi pomagajo vam?

  1. Prikažite več produktov – Težava vsakega oglaševalca in spletnega trgovca je vprašanje o izbiri produktov za oglaševanje. Platforma nam pri tem malo olajša ta problem, saj lahko z Facebook Carousel oglasi zdaj prikažemo več produktov iz posamezne kategorije ter opazujemo kateri so najbolj priljubljeni glede na klike in prodajo. V praksi vam priporočamo, da uporabite te vrste oglasov pri predstavitvi novosti, akcijskih izdelkov in različnih modelov posamezne kategorije. Facebook Carousel oglasi za spletno optiko
  2. Opišite več lastnosti – ZAKAJ je najpogostejšo vprašanje, ki se nam poraja pri nakupu. Zdaj lahko sporočite več glavnih lastnosti in jih prikažete skozi različne slike. To je predvsem uporabno pri oglaševanju ročno izdelanih produktov, izdelkov s poreklom, novostih na trgu, storitvah, dražjih produktov in za vse, kjer je značilno daljše odločanje za nakup.
  3. Prikažite večjo sliko Se tudi vam pogosto zgodi, da na omejeni dimenziji slik ne morete prikazati celotnega produkta. Pogosto se to naredi pri podolgovatih produktih, ki jih je običajno potrebno močno zmanjšati in posledično so produkti zelo slabo vidni v oglasu. Facebook Carousel oglasi so odlični za takšne produkte, saj lahko slike enostavno razrežete in jih v vrstnem redu ustavite v oglas.Facebook Carousel oglasi za SipaBoards
  4. Povejte dobro zgodbo – Danes se prodajajo zgodbe, ne sami produkti. Odločitev za vaš produkt pred konkurenčnimi najverjetneje ne bo na podlagi cene, vendar bo v ospredju vaše sporočilo, vrednote cilji in osebni pristop do stranke. Če je vaš produkt/storitev namenjen-a mladi populaciji, je smiselno, da se s slikami kar čim bolj približate uporabniški izkušnji, ki jo ima vaša ciljna skupina pri uporabi.Facebook Carousel oglasi za TBA
  5. Prikažite korake – Z različnimi slikami lahko prikažete celoten potek izpolnjenega obrazca do opravljene storitve ali dostavljenega produkta. Ta način prikazovanja je predvsem priljubljen, ko nam Facebook Carousel oglasi pomagajo pri lead generationu. Praktično se to lahko uporabi naprimer za pridobivanje kontaktov za naročilo nove kuhinje. Na prvi sliki prikažemo izpolnitev obrazca, nato klic strokovnjaka na drugi, na tretji je brezplačno svetovanje, četrta slika lahko vsebuje brezplačen izris kuhinje in na zadnji sliki zadovoljne stranke, ki kupijo kuhinjo v fizični poslovalnici.
  6. Prikažite sezonske produkte – V enem oglasu lahko zdaj prikažete kar 3-5 povezanih produktov. To vam bo koristilo pri iskanju optimalnih produktov za oglaševanje, saj lahko zdaj za ceno enega oglasa, prikažete kar do 5 različnih produktov in vsakega usmerite na določeno povezavo.

Facebook Carousel oglasi WoodWay

Ne pozabite na…

Facebook Carousel oglasi – Omejitve in priporočila:

  • Priporočljiva velikost slike: 600 x 600 pixels
  • Slikovno razmerje: 1:1
  • Besedilo: 90 znakov
  • Naslovi: 40 znakov
  • Opis povezave: 20 znakov
  • Vaša slika naj ne vsebuje več kot 20% besedila, drugače bo oglas zavrnjen
  • Testirajte različne CTA gumbe.

Za boljši nastop vaših Carousel oglasov, vam priporočamo, da uporabljate 2 funkciji, ki jih omogoča Facebook Ads Manager:

  1. Avtomatično prikazovanje najbolj uspešne slike na prvem mestu – predvsem za oglase, kjer preizkušate več različnih povezanih produktov ali modelov v kategoriji. Velika dodana vrednost je tudi pri ugotavljanju katera korist produkta/storitve najbolj pritegne vaše potencialne stranke.
  2. Dodajanje karte na koncu vaših oglasov s sliko vašega FB profila – tu lahko ustavite povezavo, kjer si lahko stranke ogledajo celotno vašo ponudbo.

Facebook Carousel oglasi funkcije

Kdaj jih lahko uporabljate? Zaenkrat so Facebook Carousel oglasi na voljo pri oglasih, kjer iščemo nove obiskovalce spletne strani ali pri povečanju konverzij na vaši spletni strani/trgovini:

  • Clicks to Website
  • Website Conversions

Poleg povezanih Facebook aplikacij, lahko ustvarjate Carousel oglase v Facebook Ads Managerju in Power Editorju. Izberite možnosti – Multiple images in one advert.

Facebook Carousel oglasi multi ad

Kaj prikazovati na slikah? Za tiste, ki so že obiskali vašo spletno stran/trgovino, uporabljajte slike vaših produktov in vključujte logotip vašega podjetja. Za nove obiskovalce se v praksi najbolje obnesejo življenjske fotografije (uporaba produkta, zadovoljne stranke, ipd.).

Za konec še ena SKRIVNOST/NOVOST?!

Za vse naše bralce smo pripravili za konec zapisa še nekaj novega, kar še ne uporablja skoraj nihče v Sloveniji. Facebook Carousel oglasi po novem lahko vsebujejo tudi video vsebino, kar pomeni, da lahko vstavite poleg slik tudi video, ki se bo sam začel predvajati, kot pri objavi. Gre za zelo atraktivno novost, ki pritegne pozornost med novicami – primer si lahko ogledate tukaj.

Jure, AdStar