Drugo leto AdStar

Ta teden smo praznovali našo drugo obletnico delovanja in ob pregledu naših uspehov smo oblikovali 7 spoznanj, ki bi jih radi delili z vsemi, ki spremljajo našo zgodbo oziroma si želijo na svojo lastno pot v svet podjetništva. Naše drugo leto je bilo polno izzivov, novih prelomnic in rekordov. Še preden vam predstavimo naša spoznanja, bi z vami radi delili kratek povzetek, kakšni so bili začetki.

Vse skupaj se je začelo aprila 2015, ko so smo se trije takrat 22 let stari prijatelji (Jure, Dejan in Matic) odločili, da bi radi stopili na samostojno pot in začeli z digitalno agencijo za povečanje prodaje AdStar. Kot vsi začetki, je bil tudi naš zelo težak, saj nismo imeli poznanstev, opreme, prostora in znanja. Prvi meseci delovanja so bili zaznamovani predvsem z vožnjo po Sloveniji, vodenjem sestankov, pogajanjem, učenjem, oglaševanjem Kickstarter projektov, promocijami spletnih trgovin in delom od doma.

Spodaj si lahko ogledate sliko z našega prvega skupnega dogodka. 👏

spoznajte vse o nas: ekipa AdStar

 

Oktobra 2015 smo sprejeli eno najboljših odločitev v naši karieri, ko smo se odločili, da najamemo skupno pisarno in se lotimo dela 110%. Takrat se je začela naša rast, ko smo si že nabrali nekaj prvih referenc, zavidljivih rezultatov v tujini in pridobili nove naročnike, ki več kot 90 % produktov prodajo v tujino. Sledila je širitev ekipe, dodajanje novih storitev, večanje proračunov naših naročnikov in kot bi mignil, sta prvi dve leti AdStar zgodbe minili.

Toliko za kratek povzetek začetkov, zdaj pa bi z vami radi delili nekaj koristnih nasvetov, ki smo jih spoznali na naši poti.

 

  1. Vse se začne pri ekipi

Podjetje je toliko močno, kot je močna ekipa. Ko rečem to, imam v prvi vrsti v mislih predvsem samo pripadnost in skupne vrednote v podjetju. Nobena oprema ne more zamenjati zares zadovoljnega in motiviranega delavca.👩🏻‍💻👨🏻‍💻 V naši agenciji veliko pozornost dajemo prav na samo selekcijo pravih kadrov, ki jih vidimo kot potencialni del ekipe na dolgi rok. Glede na panogo, v kateri delujemo, sta za nas pomembni predvsem dve stvari: pripravljenost za učenje in reševanje problemov. V tem letu smo opazili, da si novi člani ekipe želijo vedno več odgovornosti in komunikacije s strankami, saj jim to daje posebno zadovoljno in samozavest, da so pri delu še boljši.

 

  1. Kvaliteta > kvantiteta

Tudi sam sem že velikokrat slišal rek “manj je več”, vendar je bilo za nas ključno vprašanje predvsem, kdaj imamo dovolj strank oziroma za koliko strank lahko delamo, da naša kvaliteta dela ne trpi in ne mečemo slabe luči na podjetje. Na začetku je bila vsaka pridobljena stranka nova zmaga, saj je bilo brez referenc in kvalitetnih študij primerov stranke zelo težko prepričati, da se odločijo prav za nas. Sčasoma smo dobili konkretne reference in priporočila, tako da je nastala nova teža, in sicer je drugo leto za nas pomenilo spremembo miselnosti pri količini dela. Odločili smo se, da bomo začeli delati na “kvaliteti” in ne na “kvantiteti”, kar pomeni, da smo se osredotočili na omejeno število strank in le-tem ponudili še več storitev, s ciljem, da se skupaj razvijamo in ustvarjamo še bolj uspešne zgodbe, ki jih nato z veseljem delimo z vsemi ter tako pridobivamo na prepoznavnosti naše blagovne znamke AdStar.

 

  1. Sodelovanje in osebni pristop

Dolgo časa smo se jaz, Matic in Dejan spraševali, kaj bi bila tista naša ključna prednost ali pika na i, da bi stranke z veseljem dolgoročno sodelovale z nami in nam zaupale, da lahko uresničimo njihove cilje. V praksi se je za pravo odločitev pokazala pripravljenost na sodelovanje s strankami, ki temelji na osebnem pristopu. S tem mislimo predvsem na pripravo predlogov za izboljšave na vseh področjih spletnega nastopa, analizo tuje konkurence in priprave strategije za širitev na tuje trge. Pravijo, da živimo v času digitalizacije in da lahko vso komunikacijo opravimo preko Skype pogovorov, vendar sem sam zagovornik rednih sestankov v živo, kjer smo tudi z našimi strankami že prišli do novih idej, ki so prinesle nore rezultate. 🚀

 

  1. Specializacija

Bolje je biti pri eni stvari res odličen kot pri vseh povprečen. S to miselnostjo se je ekipa AdStar soglasno odločila, da se bomo specializirali za povečanje prodaje in bomo pri tem postali najboljši. Videli smo, da če delamo več različnih stvari hkrati, izgubljamo na kvaliteti in si nas zapomnijo kot le še eno od XY agencij v Sloveniji za internetni marketing. Česar seveda nočemo, hočemo biti št. 1, ko nekdo pomisli, da hoče povečati prodajo preko spleta in se razširiti na nove trge, pokliče AdStar. To idejo smo odlično spravili v prakso in drugo leto so zaznamovali številni rekordi na področju povečanja prodaje za naše naročnike.

 

  1. Številke pomenijo več kot 1.000 besed

Ljudje zaupajo številkam, nihče noče biti prvi, ki preizkusi neko novo stvar, vsi hočejo pred tem slišati potrditev, da je nekdo že to uporabil in bil s tem zadovoljen. Zato smo se odločili za zelo drzen korak …

Razkrili smo, koliko prometa smo naredili za naše naročnike v letu 2016.

 

adstar drugo leto - slika 2016

 

… prvih treh mesecih leta 2017.

 

adstar drugo leto slika 2017

 

… in z vami delimo naše rekorde.

 

AdStar drugo leto slika rekordi

 

To je našemu podjetju dalo dodatno kredibilnost in s pomočjo številk smo dobili ogromno število povpraševanj po naših storitvah.

 

  1. Postavljanje ciljev

Če ne veš, kam greš, kako boš vedel, kdaj boš prišel na cilj? Cilje za drugo leto smo si postavili ob koncu prvega leta in služijo predvsem kot motivacija ter smernice za naš razvoj. Zdi se mi izjemno pomembno, da podjetje sledi skupnim ciljem in zato smo z ekipo skupaj postavili cilje za obdobje enega leta in dolgoročne cilje, ki nas vodijo proti novim zmagam, ki se jih zelo radi skupaj poveselimo.✍️ Pomembno je, da so cilji postavljeni na večih področjih: širitev ekipe, urejanje skupnih prostorov, število ekipnih sestankov, katere stranke bi radi pridobili, do kam bi radi razvili stranke/kateri so novi trgi, razvoj kadrov, ipd.

 

  1. Ideje ne pomenijo nič, dokler jih ne uresničimo

🔝 V naši ekipi verjamemo, da ideje predstavljajo le 5 % poti do končne zmage in je ključni korak predvsem trdo delo na konkretnih primerih, ki prinaša končno realizacijo novega uspeha. Z drugimi besedami povedano; razlika med zmagovalci in poraženci je predvsem v tem, da imajo poraženci le ideje, kaj bi lahko naredili in ne gredo v akcijo, zmagovalci pa se vedno lotijo trdega dela, tistega, ki ga drugi nočejo opraviti in iščejo nove možnosti, kako doseči cilj, vse dokler se ideja ne uresniči.

 

No, pa smo prišli do konca naših sedmih spoznanj, ki smo jih z vami želeli deliti za drugo leto delovanja naše AdStar ekipe. Prepričan sem, da če boste tudi sami v praksi uporabili katerega koli od teh sedmih, bo to za vaš posel velik preobrat na bolje.

Radi bi se še zahvalili vsem poslovnim partnerjem in podpornikom, ki ste nam omogočili, da živimo svoje sanje ter uživamo v svojem delu. Hvala! 😊

Jure Knehtl, AdStar