Kako izboljšati vaše oglase

Kako izboljšati vaše oglase

Kampanja je postavljena, vlagate denar, vendar ni rezultatov? Zagotovo ste se že znašli v takšnem položaju. Kako izboljšati vaše oglase? V našem prejšnjem zapisu smo se pogovarjali kako ustvariti kampanjo in oblikovati oglase. Ko smo končali s samo kreacijo oglasov, je čas da iz množice najdemo oglase, ki bodo najbolje dosegali vaš cilj. V začetku vaš oglaševalski budget porazdelite po različnih ciljnih skupinah, ki jih ločite glede na ciljne skupine, lokacije in izdelke, ki jih oglašujete.

Kako izboljšati vaše oglase? Kdaj ugašati oglase?

Nekateri pravijo, da je potrebno oglase pustiti od 7 do 10 dni, da se nabere […]

Read more »
Kako postaviti uspešno Facebook kampanjo?

Kako postaviti uspešno Facebook kampanjo?

V zadnjem času vidimo vedno več in več oglasov, ki želijo s pomočjo platforme Facebook povečati svojo spletno prodajo, pridobiti nove kontakte ali samo zgraditi bazo ljudi, ki bo spremljala njihovo blagovno znamko. Z več kot 800.000 uporabniki v Sloveniji in možnostjo lokacijskega targetiranja, je ta vrsta oglaševanja postala ena najbolj donosnih načinov spletnega oglaševanja. Kako postaviti uspešno Facebook kampanjo? Za boljše razumevanje samega začetka in poteka oglaševanja, smo za vas pripravili nekaj praktičnih nasvetov, ki vam bodo pomagali postaviti uspešno oglaševalsko kampanjo.

Določite cilj vaše kampanja

Pred začetkom pomislite, kaj bi radi dosegli s plačljivimi oglasi. Facebook ponuja več […]

Read more »
Kakšno moč ima ponovno trženje/remarketing? Primeri kako lahko pomaga vam!

Kakšno moč ima ponovno trženje/remarketing? Primeri kako lahko pomaga vam!

Kako na stran znova pripeljati obiskovalce, ki so zapustili spletno trgovino brez opravljenega nakupa? Je možno znižati stroške oglaševanja s prikazovanjem ponudb obstoječim obiskovalcem? Vse to in še več ponuja remarketing (slo. ponovno trženje). Zagotovo je vsak od vas že izkusil situacijo, ko nas po spletu spremlja oglas spletne trgovine ali izdelka, ki smo si ga ogledovali. Zakaj spletni trgovci to počnejo? Razlog je enostaven, pri remarketing oglaševanju lahko dosegamo od 2 do 5-krat nižje stroške kot pri direktnih nakupih novih obiskovalcev. Gre za ljudi, ki so že seznanjeni z našo ponudbo, vendar jih je pred zaključkom nakupa […]

Read more »
Vse pogostejši način poslovanja preko spleta

Vse pogostejši način poslovanja preko spleta

Zakaj uporabiti landing page?

Oziroma v slovenščini t.i. pristajalna stran. Morda vam je ta izraz neznanka, vendar se v praksi vedno bolj in bolj uporablja. Gre za izjemen pristop do vaših ciljnih kupcev, kjer vaš produkt ali povezane produkte, predstavite na ločeni spletni strani, ki je namenjena podajanju vseh glavnih informacij o produktu, ki vplivajo na nakupno odločanje in ponuja možnost naročila. Glede na vaš cilj se razlikujeta 2 koncepta landing page-a:

Povečanje spletne prodaje

Imate nov, zanimiv in odličen produkt, ki bi ga želeli prodajati? Še nimate spletne strani ali se vam zdi, da nov produkt nekako ne paše […]

Read more »
So vaši produkti predragi za splet?

So vaši produkti predragi za splet?

Kako prodati preko spleta dražje izdelke?

Dokler prodajamo izdelke, ki so v nižjih cenovnih razredih, ne potrebujemo ˝posebne strategije˝ za prodajo. Po resnici povedano potrebujemo le 3 stvari: produkt (ki je zanimiv za potencialne kupce), prostor (spletno trgovino) in kupce (obisk na strani). Pogosto se zaplete pri tretji stvari, ko imamo super produkt, za katera ponudnik najde nek odličen nišni trg, postavi oziroma da postaviti spletno trgovino, nato pa ¨čaka¨ na prodaje. Za povečanje obiska je najbolj priporočljivo oglaševanje na družabnih omrežjih in Googlu, ki omogoča napredno targetiranje in merljive rezultate. S tem lahko na stran pripeljemo večje število […]

Read more »
3 Vprašanja Pred Novim Letom

3 Vprašanja Pred Novim Letom

TRI VPRAŠANJA NA KATERA MORATE POISKATI ODGOVORE

Bliža se konec leta in čas je, da se ozremo na svoje preteklo delo.  V ta namen sem sebi zastavil vprašanja kot so:  Kaj sem se naučil to leto o mojem poslu?  Kaj sem se naučil od ljudi, ki so moji vzorniki, sopotniki na področju, s katerim se ukvarja moje podjetje? Kaj je tisto kar nekatere naredi odlične in druge šibke? Vsi odgovori so mi pomagali, da sem prišel do  skritih,  na prvi pogled ne zelo očitnih modrosti, značilnosti, katere želim v prihodnjem letu obdržati, utrditi in tudi do tistih, ki si […]

Read more »
5 dodatkov za vašo spletno trgovino

5 dodatkov za vašo spletno trgovino

Kaj potrebuje vaša trgovina?

 

Nastopil je čas, ko so kupci postali zahtevni, primerjajo ponudbe, iščejo konkurenčne prednosti in čas, ko spletni trgovci potrebujejo pospeševalnike prodaje. Zato vam predstavljamo nekaj praktičnih nasvetov, ki jih lahko uporabite takoj in dokazano prinašajo rezultate spletni prodaji:

Kontaktni podatki

Naj kupci na strani takoj vidijo kam se lahko obrnejo za vse odgovore glede njihovih težav. Na vrhu strani dodajte kontaktne podatke email, telefonsko število in morda dodajte še sliko ter ime osebe na katero se lahko obrnejo. Uporaben način komuniciranja s strankami je tudi t.i. live chat, kjer smo s stranko v direktnem kontaktu.

Vključite povezave […]

Read more »
Kako privabiti vaše spletne kupce?

Kako privabiti vaše spletne kupce?

V današnjem času prevladujejo spletni kupci
Kakšni so kupci danes?

Če imate spletno trgovino oziroma ste se že kdaj srečevali z nakupovanjem preko spleta, ste opazili, da je današnji spletni kupec, oseba, ki je dobra informirana, zahteva veliko vaše podpore (predvsem pri nakupu produktov višjega cenovnega razreda) in bi rada imela stvar zdaj ter takoj. Vaše potencialne stranke se odločajo na podlagi informacij, ki so jim dostopne na spletu. Iz tega izhaja, da če vas ni na spletu, sploh ne obstajate na trgu. Temu dejstvu je potrebno dodati, da ni dovolj, da imate le ¨lepo¨ spletno stran, ampak je potrebno […]

Read more »
Jure Knehtl, AdStar: Vsak začetek je težak, želja po uspehu nas je gnala naprej!

Jure Knehtl, AdStar: Vsak začetek je težak, želja po uspehu nas je gnala naprej!

Pogovor z ustanoviteljem podjetja AdStar
Zakaj odločitev za lastno podjetniško pot?
Že od nekdaj sem si želel imeti svobodo pri delu. S tem mislim, da lahko sprejemaš odločitve, hodiš na sestanke, se dogovarjaš direktno s strankami in si odvisen od svojih rezultatov. Ključno obdobje je bilo na fakulteti, kjer nas je ogromno mladih nadobudnežev prišlo na faks z mislijo, da bomo odkrili kaj nas v resnici v življenju zanima, v čem smo dobri in pridobitev praktičnih znanj za poklic. Na žalost pa smo večino časa poslušali, da nas je preveč, ni dovolj služb in da bomo po vsej verjetnosti po faksu vsaj […]

Read more »
7 načinov kako targetirati na Facebooku

7 načinov kako targetirati na Facebooku

Spoznajte 7 načinov kako lahko uporabite Facebook oglase
1. Ciljajte vse obiskovalce vaše spletne strani, razen kupcev

Pogosto je glavna tema naših pogovorov s strankami, kako doseči ljudi, ki so obiskali spletno stran, pokazali nakupno namero (čas na strani, število ogledov strani, mikro konverzije), vendar niso zaključili nakupa. Vaše potencialne stranke pogosto pri nakupnem kaj zmoti, zato jih je potrebno ciljati z oglasi, ki so prilagojeni za to ciljno skupino. Tu nastopi ponovno trženje oziroma t.i. ˝remarketing˝ – oglase prikažete samo obiskovalcem vaše spletne strani. Facebook omogoča ciljanje ljudi, ki so v zadnjih 180 dneh obiskali vašo spletno stran (nastavite […]

Read more »