Več oglasov ni vedno bolje in učinkovito!

Več oglasov ni vedno bolje in učinkovito!

VEČ  OGLASOV NI VEDNO BOLJE IN UČINKOVITO!

Ko organizacija poskuša postati prepoznavna na trgu, v javnosti ali uveljaviti svojo storitev, pogosto naleti na nasvet, da naj poskuša svoje prispevke, vsebine, produkte deliti s širšo javnostjo oziroma s svojo ciljno publiko. Z drugimi besedami bi lahko rekli naj organizacija torej skrbi za podobo blagovne znamke oziroma njen marketing. Tako se lahko delavci zakopljejo v delo, zavihajo rokave in začenjajo pripravljati bloge, objave, video posnetke, e-priročnike, infografike in še in še. Sprva se vsi sodelujoči počutijo odlično, kajti rezultati njihovega trdega dela so vidni že ob koncu dneva, saj jim to omogočata splet […]

Read more »
Se oglasi prikazujejo napačnim ljudem?

Se oglasi prikazujejo napačnim ljudem?

Se oglasi prikazujejo napačnim ljudem?

V zadnjem času dobivamo vedno več vprašanj o izbiri prave ciljne skupine za prikazovanje oglasov na spletu. Glavna prednost digitalnega oglaševanja, poleg tega, da je vse merljivo, je zagotovo določanje natančne ciljne skupine. Na najbolj aktualnih platformah (Facebook, Google AdWords, Instagram, ipd.) imamo možnost, da z oglasi dosežemo ljudi, po demografiji, geografiji, obnašanju, interesih in vedenju po spletnih strani. Naše vprašanje za vas je: “Ali se oglasi prikazujejo napačnim ljudem?”

Določanje vaše ciljne skupine: kdo so vaši kupci in kakšni bodo vaši novi kupci, kako komunicirate z vašimi obstoječimi kupci, iz kje prihajajo, koliko so stari, […]

Read more »
10 nasvetov kako učinkovito upravljati s Facebook stranjo

10 nasvetov kako učinkovito upravljati s Facebook stranjo

SVETOVANJE KAKO UPRAVLJATI S FACEBOOK STRANJO, DA PRIVABI VEČ STRANK

Spoznajte nekaj praktičnih nasvetov kako učinkovito upravljati s Facebook stranjo, tako, da vas bodo vaše stranke našle, boste lahko sledili povečanju vaše baze in boste gradili kvaliteten odnos.

Posodabljanje naslovne slike

sledite letnemu času (npr. naj bo na vaši sliki pozimi sneg), tako boste sledilcem pokazali, da želite biti z njimi skoz vse leto in da ste tudi aktivni vse leto. Prav tako je pravi čas za menjavo naslovnice, ko strankam ponujate popuste ali razprodaje, saj boste s tem pritegnili še več pozornosti.

Pogosto in konsistentno objavljanje

objaviti ne morate preveč objav, če so le […]

Read more »
Prvo leto AdStar

Prvo leto AdStar

Zabava ob prvem letu delovanja našega podjetja je mimo. Sedaj je čas, da pogumno stopamo naprej po naši začrtani poti in ustvarjamo številne nove uspešne zgodbe. Kljub temu, da z optimizmom in velikim pričakovanjem zrem v prihodnost, si v preteklem tednu nisem mogel pomagati, ko so moje misli zatavale v spomine na preteklo leto, ki je bilo polno lepih uspehov, težkih izzivov ter tudi nekaj manj prijetnih izkušenj. Velikokrat lahko slišimo, da številnim podjetnikom ne uspe in propadejo že pred prvim letom. Ker je nam uspelo prestopiti to ”magično” mejo, bi z vami podelili nekaj lekcij, ki smo jih sami […]

Read more »
Ali Facebook res umika pravilo največ 20 % besedila na sliki?

Ali Facebook res umika pravilo največ 20 % besedila na sliki?

Vsi aktivni oglaševalci na Facebooku in Instagramu se pogosto srečujemo s problemom, da so naši oglasi zavrnjeni, ker slike vsebujejo več kot 20 % besedila. V pomoč nam pri tem priskoči grid tool, s katerim lahko preverimo ali naše slike ustrezajo kriterijem Facebook algoritma. Zdaj je teh težav konec, prihajajo spremembe…

Težave s pravilom  “največ 20 % besedila”

Tudi sami imamo zelo pogoste spopade s pravilom “največ 20 % besedila” in veliko ur čakanja na odobritev oglasov. Stranke nas kličejo in pošiljajo elektronske pošte zaradi zavrnitve oglasov. Torej niste edini, ki imate na tem področju težave. To nam pove že […]

Read more »
Ekipa AdStar praznuje 1. rojstni dan

Ekipa AdStar praznuje 1. rojstni dan

Nastopil je veseli dan, ko ekipa AdStar praznuje prav posebno obletnico. Prvo leto je šlo zelo hitro mimo in v tem času smo se spopadali z različnimi izzivi. Pred točno enim letom se je skupina mladih prijateljev odločila, da bo stopila na samostojno pot v svet oglaševanja in začela novo zgodbo, ki bo usmerjena na stranke. Z vami bi radi delili kaj smo se naučili v naših prvih 366 dneh delovanja.

Naš začetek…

20.4.2015 smo začeli z aktivnim oglaševanjem v Sloveniji in tujini. Naši prvi projekti so bili slovenski spletni trgovci, ki so si želeli učinkovite porabe njihovega […]

Read more »
Kako postati mojster oglaševanja?

Kako postati mojster oglaševanja?

Iz dneva v dan se srečujemo z novimi izzivi in vedno več časa preživimo na internetu. V zadnjih letih je prišlo do ogromnega porasta internetnih nakupov in če ste tudi vi eden od spletnih trgovcev, ste zagotovo opazili, da se praktično vsak mesec pojavljajo novi ponudniki na vašem področju. V času zasičenosti z informacijami in premišljenih nakupov, je na veljavnosti močno pridobila vsebina ter zgodba, ki jo sporočate. Po drugi strani se na strani ponudnikov storitev oglaševanja pojavlja vedno več povpraševanj za pomoč pri vodenju kampanj naročnikov in svetovanje pri razvoju spletnih trgovin ter strani. O tej aktualni […]

Read more »
Facebook Carousel oglasi: Zakaj in kako jih uporabljati?

Facebook Carousel oglasi: Zakaj in kako jih uporabljati?

Facebook je platforma, ki nas nenehno preseneča z novimi možnostmi. Za učinkovito vodenje oglaševalske kampanje je potrebno spremljati in testirati vse dodatne novosti, ki so nam ponujene. S to mislijo smo vam pripravili predstavitev, priročnik in navodila kako delujejo Facebook Carousel oglasi. Za začetek naj vam razložimo kaj sploh so Facebook Carousel oglasi? Gre za format kreative, ki je na voljo preko Facebooka in Instagrama, ter oglaševalcem omogoča prikaz 3-5 slik, naslove, različne povezave in CTA (call-to-action) gumbe v enem samem oglasu.

“Nov način FB oglaševanja, ki pomaga pri predstavitvi produktov in prodaji.”
6 Načinov kako lahko Facebook Carousel oglasi pomagajo vam?

Prikažite več […]

Read more »
Instagram oglaševanje: kako začeti in zakaj?

Instagram oglaševanje: kako začeti in zakaj?

Instagram oglaševanje s pomočjo platforme, ki je v zadnjem času v velikem porastu, trenutno jo uporablja že več kot 400 mio uporabnikov po celem svetu. V Slovenji je z Instagram oglasi trenutno možno doseči 180.000 unikatnih ljudi. S temi podatki lahko jemljemo to platformo kot eno največjih za prikazovanje oglasov na mobilnih napravah. Fokus je zagotovo na slikah in video vsebinah, saj je Instagram platforma, ki temelji predvsem na vizualnih elementih. Podjetja izkoriščajo to platformo za predstavljanje svojih produktov in storitev publiki, za katero velja visoka odzivnost.

“Instagram je zdaj na voljo po vsem svetu in za vse vrste […]

Read more »