CRO ali kako povečati stopnjo konverzije?

CRO ali kako povečati stopnjo konverzije?

Kaj pomeni CRO?

CRO pomeni optimizacija vaše konverzijske stopnje. Stopnja konverzije nam pove koliko obiskovalcev spletne strani je potrebnih, da pride do nakupa. Z drugimi besedami, koliko ljudi od stotih obiskovalcev bo dejansko kupilo vaš produkt oziroma storitev. CRO je pristop, ki s pomočjo testiranja in implementacije dobrih praks omogoča, da povečate vašo stopnjo konverzije.

 

Zakaj MORATE povečati vašo stopnjo konverzije?

Obstajajo vsaj trije razlogi:

Veliko prostora je za izboljšave. Večina spletnih strani izgublja velike količine denarja, ker produkte in storitve obiskovalcem prodaja na napačne načine.
Plačljivo iskanje bo postalo vedno bolj konkurenčno. In povečanje vaših predlaganih cen za glavne ključne besede ni pravi odgovor.
Orodja […]

Read more »
Kako do novih potencialnih strank?

Kako do novih potencialnih strank?

Kako do novih potencialnih strank na spletu?

Izjemno aktualno vprašanje, ki se poraja vsem podjetnikom. Najpogosteje se na žalost zgodi, da je glavni fokus videz spletnega mesta. Vsekakor se strinjamo, da je videz zelo pomemben za uporabniško izkušnjo, vendar ni glavni dejavnik, ki bo odločal o vašem uspehu na spletu. Predstavljajte si, da ste ravnokar odprli novo fizično trgovino na vasi. Opremili ste jo z najbolj sodobnim pohištvom, poskrbeli za najbolj prijazne prodajalce in najboljšo opremo, ki ste si jo lahko privoščili. Pozabili ste na eno dejstvo, vaša trgovina se nahaja na vasi, saj brez obiska ni prometa… Mislite, da bi […]

Read more »
6 namigov za boljše Facebook video oglase

6 namigov za boljše Facebook video oglase

Facebook video oglasi za boljše rezultate

Na družabnih omrežjih že uporabljate video oglase? Iščete nove načini kako doseči nove ljudi, povečati vašo prepoznavnost in prodati več?

Facebook video oglasi zagotovo spadajo med vrsto oglasov, ki pritegnejo največjo odzivnost in poleg tega pripeljejo na vašo stran relevantne ljudi. Vse skupaj se je začelo, ko smo uporabniki začeli deliti Youtube video posnetke, da smo s prijatelji delili zabavne trenutke in zanimivosti. Kmalu za tem so se začeli Facebook video oglasi, ki so postali velik hit, saj lahko z direktnim prenosom dosežemo, da se video začne samodejno predvajati med pregledom novic. Facebook oglaševanje je ponudilo nove […]

Read more »
Google AdWords razširjeni tekstovni oglasi

Google AdWords razširjeni tekstovni oglasi

Razširjeni tekstovni oglasi: priložnost za boljše rezultate

Če ste v zadnjem času kaj brskali po najbolj uporabljenem iskalniku na svetu, ste zagotovo naleteli na novo vrsto oglasov, ki jih ponuja oglaševalska platforma AdWords. Razširjeni tekstovni oglasi so čisto nova oblika in so že dostopni preko Google AdWords-ov tudi v Sloveniji. Ste bili presenečeni, navdušeni ali ste videli novo priložnost za rezultate? Bi se radi pripravili na učinkovito uporabo?

Razširjeni besedilni oglasi so ena od številnih velikih AdWords sprememb, ki jih je napovedoval Google v tem letu. To spremembo smo oglaševalci težko pričakovali, saj je zdaj razširil svoje meje besedila v oglasih in […]

Read more »
Po stopinjah velikih mojstrov oglaševanja – 3. del

Po stopinjah velikih mojstrov oglaševanja – 3. del

PO STOPINJAH VELIKIH MOJSTROV OGLAŠEVANJA! (3. del)

Tadadada. Že smo prispeli do zadnjega paketa odličnih oglaševalskih programov. Danes vam predstavljamo zadnjo serijo zanimivih oglasov, s pomočjo katerih smo prišli do novih spoznanj. Upamo, da tudi v vas prebudijo kreativnost in domišljijo, ki jo vsak dober oglaševalec potrebuje, odličen pa se zaveda, da je to njegovo orodje #1!

NORČUJTE SE

Smešen in ikoničen oglas Whassup pri Budweiserju kmalu ne bi ogledal luč sveta, kajti vodilnim se je zdelo, da je oglas preveč urban.  A izkazalo se je, da je oglas postal kmalu zelo priljubljen in da je pritegnil ogromno pozornosti.

Kaj se lahko naučimo: […]

Read more »
Po stopinjah velikih mojstrov oglaševanja – 2. del

Po stopinjah velikih mojstrov oglaševanja – 2. del

PO STOPINJAH VELIKIH MOJSTROV OGLAŠEVANJA! (2. del)

V prejšnjem prispevku smo vam predstavili prvih 5 velikih oglaševalskih kampanj, ki so pritegnile pozornost v naših očeh in smo želeli, da bi lahko takšno znanje, kreativnost in novosti ponudili tudi v lastnih oglaševalskih kampanjah. Menimo, da se iz dela drugih lahko veliko naučimo. Prav tako menimo, da velikokrat grajenje samo na lastnih idejah kmalu pripelje do ponavljanja enih in istih vzorcev. Zato cenimo veliko različnih idej, na katerih lahko gradimo nove, uspešne zgodbe, na svoj lasten, a drugačen način. Pri kreativnost in oglaševanju je pomembna tudi kvantiteta tvorjenja idej in ne samo kvaliteta.  […]

Read more »
Po stopinjah velikih mojstrov oglaševanja – 1. del

Po stopinjah velikih mojstrov oglaševanja – 1. del

PO STOPINJAH VELIKIH MOJSTROV OGLAŠEVANJA! (1. del)

Kako poskrbeti, da pozornost vaše ciljne publike ne bo odtavala drugam in kako poskrbeti za poživitev prodaje?

Odgovora na ti dve vprašanji predstavljata sveti gral v marketingu in promociji. Vsi poskušajo najti tiste prave odgovore.  V naši agenciji menimo, da sta presenečenje in strah dve čustvi, ki jih moramo v oglaševanju uporabiti, kajti v spektru uporabljenih emocij v namene oglaševanja, sta novi, drugačni in poskrbita, da vsebina postane bolj zapomnjljiva.  V seriji 3 blogov vam bomo predstavili 15 odličnih kampanj, ki so si na ta račun prislužile ogromno pozornosti. Menimo, da se iz dela drugih […]

Read more »
Facebook dimenzije oglasov – Vodič

Facebook dimenzije oglasov – Vodič

Facebook dimenzije oglasov za boljši nastop na spletu

Doseči pravi uspeh na Facebooku je postala vse težja stvar – še posebej za tiste, ki niso opremljene z ustreznimi sredstvi in ne poznajo pravil. Slabo oblikovanje vaših objav ali oglasov lahko pomeni neuspeh, zato se ustrezno pripravi še preden klikneš “objavi”. Facebook dimenzije oglasov vam bodo pomagale, da bodo vaši oglasi vedeti odlično in se boste izognili “odsekanim” slikam ter besedilu.

 

Tu so oblike in cilji oglasov, ki jih bomo preučili v infografiki:

Website Conversions
Clicks to Website
Page Post Engagement
Page likes
Lead Generation
Video Views
Instagram Links
Carousel

Spodnja infografika “Facebook dimenzije oglasov” vam bo sporočila katere so prave dimenzije oglasov in koliko znakov […]

Read more »
Nov pristop v oglaševanju s pomočjo pripovedovanja zgodb

Nov pristop v oglaševanju s pomočjo pripovedovanja zgodb

Za devetimi vodami in devetimi gorami: nov pristop v oglaševanju s pomočjo pripovedovanja zgodb

Luksuzne znamke opažajo strm upad v zadnjem letu (Npr. pri Tiffanyu so zabeležili 18% upad v zadnjih 6 mesecih). Prav tako se je v zadnjem letu zaprlo več srednje razrednih trgovin kot v celotni zgodovini. Celo trgovine, ki ponujajo velike popuste in produkte po nizkih cenah poročajo o finančnem upadu.

Lahko bi sklepali, da je prodaja nekaterih produktov ali storitev obsojena na propad. Vendar pa so trgovci ugotovili način, kako lahko zgodbo zaključimo na drugačen način ter prodajo ”začaranih produktov s strani zlobne čarovnice” ponovno vrnemo v stare […]

Read more »
Mobilno oglaševanje

Mobilno oglaševanje

Mobilno oglaševanje: prevečkrat podcenjena oblika oglaševanja, a ne več dolgo!

Zgodovina nas je naučila, da vsakič, ko se pojavi nov medij, ki ponuja prostor za oglase in produciranje vsebin, sprva začnemo le te nizati na podoben način kot smo to počeli na starih medijih. Prvi televizijski oglas je namreč nastal tako, da se je predvajala ena slika in ob njej zvočni posnetek-torej zelo podobno kot radijski oglas. Prvi spletni oglas pa je posnemal svojega predhodnika, tiskani oglas. Podobno zgodbo lahko opazimo tudi pri mobilnem oglaševanju. Ker so raziskave pokazale, da ljudje 85% časa, ki ga namenijo brskanju po telefonu, uporabljajo mobilne […]

Read more »