Drugo leto AdStar

Drugo leto AdStar

Ta teden smo praznovali našo drugo obletnico delovanja in ob pregledu naših uspehov smo oblikovali 7 spoznanj, ki bi jih radi delili z vsemi, ki spremljajo našo zgodbo oziroma si želijo na svojo lastno pot v svet podjetništva. Naše drugo leto je bilo polno izzivov, novih prelomnic in rekordov. Še preden vam predstavimo naša spoznanja, bi z vami radi delili kratek povzetek, kakšni so bili začetki.

Vse skupaj se je začelo aprila 2015, ko so smo se trije takrat 22 let stari prijatelji (Jure, Dejan in Matic) odločili, da bi radi stopili na samostojno pot in začeli z digitalno agencijo za […]

Read more »
Kako izstopati in biti opažen na 100-milijonskem trgu? Nam je uspelo!

Kako izstopati in biti opažen na 100-milijonskem trgu? Nam je uspelo!

Živimo v času, ko se srečujemo z izobiljem na vsakem koraku. Ponudba in povpraševanje sta na najvišji možni ravni, trgi prenasičeni, konkurenca neizprosna, kupci vedno bolj zahtevni.

Glavno vprašanje ponudnikov oz. prodajalcev v današnjem času je: Kako prepričati kupca, da ti bo verjel, da bo v tvojem produktu prepoznal dodano vrednost in tvoj produkt vzel za svojega?

In to na 100-milijonskem trgu? Hmmm… Misija nemogoče? Potem ostanite z mano in predstavil vam bom zgodbo uspešnega slovenskega družinskega podjetja Lomm iz občine Cerklje na Gorenjskem.

Podjetje Lomm je na slovenskem trgu prisotno že vse od leta 1990, s spletno prodajo pa so se […]

Read more »
Google Analytics A/B testing

Google Analytics A/B testing

Google Analytics A/B testing

Odlična spletna stran, ki je prilagojena predvsem za mobilne naprave, NI ključnega pomena samo za spletne trgovine. Uporabniki/stranke poleg nakupa ali oddanega povpraševanja na spletnih straneh lahko: poiščejo informacije ➲ primerjajo cene, prebirajo vsebine, preverijo ponudbo …

Velika večina podjetij se zaveda pomembnosti urejene in pregledne spletne strani, tu pa je zadeva velikokrat končana. Kaj delajo narobe?

Ključna napaka vseh, ki postavijo novo spletno stran ali pa spreminjajo obstoječo, je ta, da spremembe na strani niso kontinuirane, premalo je testiranja in spremljanja rezultatov. Skoraj vsi postavijo spletno stran, ki je dizajnersko njim najbolj všeč in […]

Read more »
Kako začeti s Facebook oglasi in postaviti učinkovite kampanje?

Kako začeti s Facebook oglasi in postaviti učinkovite kampanje?

Kako začeti s Facebook oglasi in postaviti kampanje?

V letu 2017 prevladuje splet, vsak dan lahko zasledimo povečanje uporabnikov družabnih omrežij in povečanje deleža prodaje preko Facebook oglasov. Če ste med tisti, ki bi radi povečali spletno prodajo, ali bi radi pridobili nove kontakte, ki jih lahko kasneje obdelujete direktno preko telefona ali na sestanku, potem je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in najbolj učinkovitih orodij, ki jih danes lahko uporabite.

Dejstvo je, da je samo v Sloveniji registriranih kar 970.000 uporabnikov, ki jih lahko dosežete z vašimi oglasi. Vendar pozor, zagotovo si ne želite doseči vseh, saj niso vsi potencialni kupci […]

Read more »
Kako z Googlom vzpostaviti brand, ki vam ga bodo vsi zavidali?

Kako z Googlom vzpostaviti brand, ki vam ga bodo vsi zavidali?

Ko govorimo o oglaševanju preko Google AdWordsov (oziroma spletna na splošno) je prva asociacija vsakega posameznika, prodaja izdelkov ali storitev. Poskušamo stremeti k čim nižjim stroškom (oglaševanja), čim boljši stopnji konverzije ter čim višjim prihodkom oz. končnemu dobičku. Se motim?

Da vsak posameznik stremi k temu obstajajo zelo tehtni razlogi:

nakupna namera preko Google iskalnega (Search) omrežja je veliko višja kot pri katerem koli drugem (PPC) kanalu – stranke iščejo vas, vaše izdelke, vaše storitve;
povpraševanje po izdelkih/storitvah presega ponudbo;
obiskovalca plačate le takrat, ko slednji klikne na vaš oglas in tako vstopi na vašo spletno mesto,..

Ozaveščenost kako pomembna je močna blagovna znamka med […]

Read more »
Facebook delavnica: Remarketing in povečanje prodaje

Facebook delavnica: Remarketing in povečanje prodaje

Facebook delavnica: program

 

1) Skrivnosti digitalnega oglaševanja

Nekateri pravijo, da digitalno oglaševanje ni učinkovito. Nekateri pravijo, da ne najdejo svojih strank na spletu. Ste morda kdaj razmišljali, da so vam bile najbolj učinkovite skrivnosti zamolčane? 
FB je odlično orodje za širitev trga, povečanje prodaje in prepoznavnosti: katere so najpogostejše napake podjetij, ki zmotno ugotavljajo, da je FB neučinkovit?

2) Strategije vodenja in promoviranja objav

Zakaj so FB strani kot ogromne baze informacij, ki so na voljo le tistim, ki se FB oglaševanja lotevajo sistematično in vedo, kje in kaj lahko dobijo?
Kako izbrati pravo strategijo za grajenje svoje baze na FB? Kdaj je najbolje objavljati? Katere […]

Read more »
Napotki za Facebook oglaševanje v letu 2017

Napotki za Facebook oglaševanje v letu 2017

Facebook oglaševanje v letu 2017 – Kako se pripraviti?

Veseli december gre proti koncu in vsi, ki se ukvarjamo s spletnim oglaševanjem in prodajo, že kujemo zmagovalne strategije za oglaševanje v letu 2017. Z vami bi radi delili nekaj praktičnih nasvetov, kako lahko začnete, kaj je pomembno in na kaj je potrebno paziti. Še pred tem, pa si oglejmo 6 aktualnih Facebook statistik, ki so bile obnovljene v začetku meseca in nam lahko sporočijo določene smernice kako se bo spremenilo oglaševanje v letu 2017.

Več kot 1,79 milijarde mesečno aktivnih uporabnikov Facebooka in 1,18 milijarde dnevno aktivnih uporabnikov, kar je 16 odstotkov več kot […]

Read more »
Kako se čas obdarovanja izkoristi za povečanje prodaje?

Kako se čas obdarovanja izkoristi za povečanje prodaje?

Kako se je čas obdarovanja in daril izkoristil za povečanje prodaje.

Čas praznikov je za oglaševalce prav gotovo še nekoliko bolj poseben kot za vse ostale. Vsi so v nestrpnem pričakovanju in nakupnem razpoloženju, tako da je nakupna namera ljudi v takšnem obdobju bistveno višja. Na drugi strani ponudniki proizvodov in storitev s svojimi promocijami seveda prav nič ne zaostajajo, kar ustvarja močno konkurenčno okolje. Kako vse te praznične občutke preoblikovati v sam nakup, lahko postane prava umetnost.

Velikokrat slišimo, da je prava zmagovalna formula: drugačnost, edinstvenost, izstopanje iz povprečja. Pa je res to tako enostavno doseči? Kako ljudje zaznavajo naš produkt/storitev […]

Read more »
Kako napisati odličen Google AdWords oglas?

Kako napisati odličen Google AdWords oglas?

KAKO NAPISATI ODLIČEN GOOGLE ADWORDS OGLAS?

Ste se že kdaj vprašali, kako napisati odličen oglas, da boste pritegnili vaše potencialne stranke/kupce? Ja, strinjam se, to postaja vedno večji izziv. Oglaševalci se borimo za top pozicije v Googlu, želimo izstopati, biti opaženi. Kolikokrat se nam zgodi, da potencialni stranki v oglasu ne uspemo predstaviti vseh informacij. Predvidevam, da velikokrat, prevečkrat! S tem namenom sem pripravil 6 praktičnih nasvetov, kako napisati ODLIČEN Google AdWords oglas!

 

Nasvet 1: KAJ JE VAŠA KONKURENČNA PREDNOST:

V čem se razlikujete od konkurence? Kaj naredi vaš izdelek ali storitev edinstveno? Kakšne koristi bo kupec dobil po nakupu?

*Lahko odgovorite na zgornja […]

Read more »
Ali uporabiti promocijske kode v Facebook oglasih?

Ali uporabiti promocijske kode v Facebook oglasih?

Kuponi naj bi predstavljali zlate vstopnice za povečanje spletne prodaje. Ali pa se le zdi, da je tako, dokler se ne razvrednoti  vaš izdelek, upočasni rast in uniči vaša blagovna znamka. Zato se sprašujemo ali je res priporočljivo uporabiti promocijske kode v Facebook oglasih?

Čeprav kupone lahko razumemo kot močno silo za povečanje vaše prodaje, imajo lahko nenamerne in celo katastrofalne posledice. Negativni učinki, ki se pojavijo ob ponujanju kuponov niso vedno očitni, še posebej zato, ker je njihov osnovni namen pomoč in pospeševanje razvoja, ne pa njegovo zaustavljanje.

Oglejte si različne cilje, ki jih morda imate tudi vi in kako se […]

Read more »